Lohtubiisejä kuoleman käsittelyyn

Vierailija

Olen tässä ajatellut, että eroa käsittelevät biisit sopivat aika hyvin myös silloin, kun oma seurustelukumppani kuolee. Ne jotkut biisien ajatukset ovat täysin samoja.

Esimerkiksi Sannin 2080-luvulla kuvaa osaltaan tismalleen sitä, mitä mä olen tehnyt ja ajatellut tässä viime aikoina. Poikaystäväni, tai avomieheni, kuoli noin pari kuukautta sitten, ja nyt löysin lohtua musiikista sanoittamaan tätä oloa.

Onko teillä ehdottaa biisejä, jotka kuvastaisi näitä tunteita.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele tarkoituksella mitään kappaletta. Minulla lisäsi tuskaa. 

Kamalaa sanoa näin. 

Mulla se taas on tuntunut auttavan. Kun niin saan edes jotenkin sanoitettua, että mitä siellä päässä pyörii. Aikaisemin en edes tiennyt, mitä ajatella.

Tuntuu, että olen tullut tässä parin viikon aikana valtavasti eteenpäin asian käsittelyssä. Enää ei ole vain pelkästään ja ainoastaan sitä tylppää ja puristavaa tuskaa rintakehässä.

- Ap

Vierailija

Lisää... Death Cab for Cutie - What Sarah Said

The Antlers  - Kettering

The Smiths - Asleep

Wilco - How to Fight Loneliness

The National - About Today

Emmä tiedä kuinka lohdullisia nämä sitten on. 

Otan osaa menetyksesi vuoksi.

Vierailija

Krista Siegfridsin Can you see me on aivan ihana kappale, vaikka käsitteleekin artistin isän kuolemaa, niin sopii minusta kenen tahansa läheisen kuolemaan sanojensa vuoksi :) 

Vierailija

Aste - Nuorallatanssija. Ei ehkä sovi kaikille, mutta itseä kosketti aivan älyttömän paljon, koska sain sen nuorilta, joiden parissa töitä tein, kun mieheni kuoli.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat