Mitä 80-vuotiaille isovanhemmille joululahjaksi?

Vierailija

Oon miettinyt pääni puhki, mutten keksi mitään. Kaikille muille olen jo lahjat keksinyt.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä isovanhemmat tykkää, mitä harrastaa, mikä kiinnostaa? Ei kai ikä vain määritä ihmistä?

No ei ne harrasta oikein mitään. :D enkä niiden kiinnostuksenkohteista oikein tiedä. Me lapsenlapset lähinnä. Viime vuonna ostin niille lintumukit ja suklaata.

Vierailija

Mietin tässä juuri itse samaa, ja tuli mieleen että tykkäisivät varmaan kivasta (kehystetystä) valokuvasta minusta ja avomiehestäni, kun ei ole uusia "kunnon" kuvia ylioppilasjuhlien jälkeen otettu. Voisi siis mennä jopa ihan ammatilaisella kuvan ottamaan. 

Vierailija

Lahjakortti hierontaan, jalkahoitoon, lehtitilaus (ET, APU Terveys, SEura jne joku harrastelehti).Lahjakortti johonkin lähiravintolaan tms.

Näitä olen ostanut omille vanhemmilleni, kun olivat 80+

Vierailija

Niin ja sitten olen tehnyt Ifolorin kuvakalenerin monena vuotena peräkkäin. Vielä ehtii. Onko sinulla heistä kuvia? TTai lapsista? Lapsenlapsista?

Kalenteri on ollut aina kovin odotettu ja haluttu :D Olen kyllä nähnyt vaivaa pitkin vuotta jo seuraavaa vuotta varten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin ja sitten olen tehnyt Ifolorin kuvakalenerin monena vuotena peräkkäin. Vielä ehtii. Onko sinulla heistä kuvia? TTai lapsista? Lapsenlapsista?

Kalenteri on ollut aina kovin odotettu ja haluttu :D Olen kyllä nähnyt vaivaa pitkin vuotta jo seuraavaa vuotta varten.

Isoveljeni teettää joka vuosi vaimonsa kanssa heille kalenterin, joissa on kuvia meistä lapsenlapsista. Joten sekään ei oikein käy, eikä mulla opiskelijana hirveen kalliisiin lahjoihin ole edes varaa. :/

Vierailija

Minä ostin hiimeksi 80 v sukulaisnaiselle villatakin, tykkää valkoisesta, ja pullon giniä. Toinen täti sai dvd:n elokuvan ja lahjakortin ravintolaan. Aiemmin ostin hälle kävelysauvat :-)

Vierailija

Ostin merinovillakerrastot kummallekin. Tai viime vuonna ostin merinopaidat ja nyt sitten housut.

Lämpimät vaellussukat on myös olleet mieluisa lahja. Tai itsemaalattu kuva kehyksissä. Kerran annettiin siskojen kanssa kivat kuvat meistä kehystettynä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat