Mitä tekisit, jos tulisit raskaaksi NYT?
Kuvitellaan, että huomaat nyt olevasi raskaana. Mitä tekisit, mitä ajattelisit? Mihin tilanteeseen lapsi syntyisi? Keskeyttäisitkö?
Itse ajattelisin, että en suunnitellut vauvaa vielä vuoteen tai pariin, mutta olisin silti onnellinen, ja uskoisin myös miehen olevan innoissaan. Hyvään tilanteeseen syntyisi (ehtisin valmistua, miehellä vakipaikka, okt-talo, elämä suht. tasaista).
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
- lääkkeellisen tyhjennyksen viikonloppuna suorittanut
Mikset sanonut suoraan että teit abortin?
Ööh, ehkä vaikkapa siksi, että sain keskeytyneen keskenmenon joka ei parin viikon seurannasta huolimatta alkanut vuotaa omatoimisesti pois. Mahtavaa että kuitenkin nyt opit että lääkkeellistä tyhjennystä ei todellakaan tehdä vain abortin tehneille. Maailmassa moonta on ihmeellistä asiaa...
Miettisin että mitä iltaa en muista koska seksiä viimeeksi tammikuussa. En kyllä kauaa miettisi kun aborttia varaamaan.
En halua lapsia, en koskaan.
N/24
Valmistuin vastikään työttömäksi ja haluaisin lähteä opiskelemaan, joten raskaus olisi aika shokki. Miettisin miten paljon vahinkoa olen sikiölle aiheuttanut koska poltan päivittäin ja juon n. kerran kuukaudessa. Miestä ei ole, mutta perhe toimisi varmasti vahvana tukiverkkona. En ole 25kään, joten keskeytyksen taitaisi mennä.
Kyllä on matalaotsaisia nämä muut miehet täällä. Minä ottaisin yhteyttä Helsingin yliopiston lääketieteelliseen tiedekuntaan aloittaakseni selvittelyt siitä miten näin on käynyt ja voiko minua tutkimalla saada jotain tietoa ihmisten biologian evoluutiosta.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
- lääkkeellisen tyhjennyksen viikonloppuna suorittanut
Mikset sanonut suoraan että teit abortin?
Ööh, ehkä vaikkapa siksi, että sain keskeytyneen keskenmenon joka ei parin viikon seurannasta huolimatta alkanut vuotaa omatoimisesti pois. Mahtavaa että kuitenkin nyt opit että lääkkeellistä tyhjennystä ei todellakaan tehdä vain abortin tehneille. Maailmassa moonta on ihmeellistä asiaa...
Mistä tuollaista voisi tietää, jos ei ole itse kokenut samaa (tai ole terveydenhuoltoalalla)? Minä en ainakaan tiennyt, että noin voi käydä. Lisäksi käytit ensimmäisessä viestissäsi sanaa "suorittanut" mikä kuulostaa siltä, että olisit sinne nimenomaan itse halunnut mennä, etkä esimerkiksi "joutunut", josta olisi voinut paremmin päätellä, että asia ei ollut sinulle mieluinen. Tuosta :D -hymiöstä nyt tuli muutenkin sellainen mielikuva, että suhtauduit asiaan kevyesti, ihan kuin abortissa (tai keskenmenossa) olisi jotain hauskaa.
t. eri
Abortin. Lapsen isäehdokas on varattu, omien sanojensa mukaan velvollisuudentunnosta vahingonlaukauksensa äidin kanssa. Ei varsinaisesti kovin hyvää ainesta isäksi. Ennen aborttia saattaisin vähän kuumotella, että pitäisi lapsen, seurustelisiko tää sankari velvollisuudentunnosta molempien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin uskoa ihmeisiin... Näin kohdunpoiston kokeneena.
Teoriassa mahdollista että sulla olisikin ollut alunperin kaksi kohtua, eikä toisen olemassaoloa olisi koskaan huomattu.
Alkaisin etsiä uutta työpaikkaa. Lapsi syntyisi vakaaseen parisuhteeseen ja varmasti olisi rakastettu vaikka tähän hetkeen lapsi täysi vahinko olisikin :)