Mitä tekisit, jos tulisit raskaaksi NYT?
Kuvitellaan, että huomaat nyt olevasi raskaana. Mitä tekisit, mitä ajattelisit? Mihin tilanteeseen lapsi syntyisi? Keskeyttäisitkö?
Itse ajattelisin, että en suunnitellut vauvaa vielä vuoteen tai pariin, mutta olisin silti onnellinen, ja uskoisin myös miehen olevan innoissaan. Hyvään tilanteeseen syntyisi (ehtisin valmistua, miehellä vakipaikka, okt-talo, elämä suht. tasaista).
Kommentit (48)
:D
- lääkkeellisen tyhjennyksen viikonloppuna suorittanut
Ehdottomasti pitäisin lapsen. Muutto toiselle paikkakunnalle miesystävän luo nopeutuisi. Minulla on jo kaksi pientä lasta. Miehelle lapsi olisi ensimmäinen. Oilisihan se rankkaa kolmen alle esikouluikäisen kanssa, mutta on sitä tähän astikkin selvitty ja tälläkertaa olisi mieskin tukena.
Alkaisin uskoa ihmeisiin... Näin kohdunpoiston kokeneena.
Tekisin abortin.
Parisuhteeni on tuore, ja opinnot vasta aluillaan. Muutaman vuoden kuluttua tilanne olisi varmasti toinen.
1) Soittaisin iltapäivälehtiin.
2) Myisin haastatteluoikeuksia poskettomaan hintaan.
3) Menisin varovasti neuvolaan.
4) Sanelisin lääkäreille tiukat rajat yksityisyyteni suhteen.
...ja kaikki tämä vai siksi, että olen mies.
En tiedä.. järkyttyisin. Olisi jo 5. lapsi, ikää 39.
En kyllä tiedä. Eroa miettinyt jo jonkin aikaa suhteesta, joten olisi se aika mullistava asia. Mies toivonut lasta jo pari vuotta, joten abortti särkisi hänen sydämen.
Vierailija kirjoitti:
:D
- lääkkeellisen tyhjennyksen viikonloppuna suorittanut
Mikset sanonut suoraan että teit abortin?
Tekisin abortin. Lapset 9 v ja 12 v, ei kiitos enää.
Pitäisin tietenkin. Abortti ei ole vaihtoehto. Jos nyt tulisin raskaaksi, ehtisin valmistua koulusta. Miehellä on hyväpalkkainen, vakituinen työpaikka joten ihan hyvin menisi. Tukiverkko olisi lähellä. Suunnitellaan muutenkin, että aletaan yrittämään lasta 1-2v päästä, mutta jos se nyt plussaisi, otettaisiin ilolla vastaan :)
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin uskoa ihmeisiin... Näin kohdunpoiston kokeneena.
Sama täällä. Mieskin on steriloitu, joten olisi kyllä maailman 8. ihme kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kutsuisin lehdistön tiedotustilaisuuteen, koska vauvani täytyisi olla 2. Jeesus.
Sama juttu 😄
No en ole harrastanut seksiä kahdeksaan vuoteen, joten olis aika shokki. Mutta jos tulisin raskaaksi, niin en tiedä. En oikeasti tiedä. Toisaalta lapsen voisi pitää, toisaalta taas ehdottomasti keskeytys. Joutuisin tekemään elämäni suurimman päätöksen ja kantamaan vastuun siitä mitä ikinä päättäisinkin.
Meidän iltatähti teinien jälkeen on nyt 8 kk. Että vieläkö yksi tähän porukkaan?
Mä vielä jaksaisin, mutta kaikki muut pyörittäisivät päätään.
Olisin joko pienimuotoisessa kusessa tai "neitseellisesti" raskaana. Mies on ollut ulkomailla työkomennuksella jo kolme kuukautta ja tulee kotiin vasta jouluna.
Lisäksi olen 44-vuotias, jo riskitkin alkais olla aika suuret, muttei välttämättä syy keskeytykselle. Meillä on kuitenkin jo kolme lasta kasvatettu teineiksi, ei enää iltatähteä meille, jos valita saa
En oikeasti osaa sanoa mitä tekisin. Tosipaikan tullen olisi varmasti vaikea lähteä keskeytykseen, mutta 4. lapsi olisi aikamoinen juttu, varsinkin kun se ei VOISI olla mieheni lapsi ja pettänyt en ole. Mysteeri tekisi siitä entistä kummallisempaa.
Järkyttyisin, kun esikoinen on vasta 9 viikkoa vanha, mutta pitäisin lapsen.
Ensin kiittäisin Luojaa, että olisinkin pitkästä aikaa pystynyt kivuista huolimatta sellaisiin temppuihin, että raskaaksi voisin tulla. Sitten ehkä, että ei hemmetti, eihän niitä lapsia pitänyt tehdä ainakaan viiteen vuoteen.
Soittaisin varmaan 7 pöivää lehteen ja yrittäisin rahastaa mahdollisimman paljon sensaatiolla.
T: M46
Olin kauhuissani koska kun sain ekan olin vasta 16v nytse on ihan normaalii ku on jo yhteen sä viisi penskaa ja oon vasta 27v nuorin on 9kk ikänen neljä poikaa iks tyttö joka on viisi vuotta