Ärsyttää, kun poikaystävä ei tajua, että mun luona mun säännöillä

Vierailija

Enkä tarkoita nyt mitään tyhmiä sääntöjä, vaan sitä, ettei mun luona esim kahvinkeitintä tai tiskikonetta jätetä yksin päälle kauppareissun ajaksi.

Omassa kotonaan saa tehdä mitä vaan (no oon koittanut puhua järkeä, et vakuutus ei korvaa jos ei oo ollut silloin kotona)

Mut miksei poikaystävä tajua, et mun luona mun "hysteerisillä" säännöillä.

Kommentit (5)

Vierailija

Ei halua tajuta, koska ei ole koskaan mitään sattunut? Sitä sukupolvea, joille raha siirtyy vain seinästä lompakkoon? vastuuntunnotonta käytöstä. Kai sulla on hyvä ja kattava kotivakuutus?

Vierailija

Mieti ennenkuin sitoudut, että onko teidän kotikasvatuksissa muitakin merkittäviä eroavaisuuksia. Miten esim rahankäyttö, puhtaus ja ruoanlaitto?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieti ennenkuin sitoudut, että onko teidän kotikasvatuksissa muitakin merkittäviä eroavaisuuksia. Miten esim rahankäyttö, puhtaus ja ruoanlaitto?

Mutta entä jos rakastaa toista? Miten joku voi antaa jonkun puhtauden tai ruuanlaiton tms vaikuttaa rakkauteensa jotakuta kohtaan? Järkyttävää. Jos rakastaa, hyväksyy toisen sellaisena kuin hän on. Tietty jos noiden takia rakkaus loppuu, on eri asia, mutta aika köyhä rakkaus sitten olikin. Vai kiellättekö te omat tunteenne vaan, koska se vaan nyt ei tehnyt kuten minä sanoin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta entä jos rakastaa toista? Miten joku voi antaa jonkun puhtauden tai ruuanlaiton tms vaikuttaa rakkauteensa jotakuta kohtaan? Järkyttävää. Jos rakastaa, hyväksyy toisen sellaisena kuin hän on. Tietty jos noiden takia rakkaus loppuu, on eri asia, mutta aika köyhä rakkaus sitten olikin. Vai kiellättekö te omat tunteenne vaan, koska se vaan nyt ei tehnyt kuten minä sanoin?

Onpas taas kommentti tämäkin. Provoko vai oletko kuoriutunut munasta juuri eilen?

Rakastuminen on eri asia kuin rakkaus. Ja rakkauskin on eri asia kuin yhdessä asuminen.

Kyllä sitä voi hyväksyä toisen semmoisena kuin se on ja tykätäkin, miksei jopa rakastua ja harrastaa seksiä. Ehkä sitä voi rakastaakin. Mutta tuolta pohjalta yhteistä elämää ja kotia ei kannata suunnitella. Pakkoko sitä on kaiken maailman v-päitä kotinsa katon alle oleilemaan? Vaikka ne olis kuinka ihania?

Ja, sillai meidät vaan on rakennettu, että jos se yhteinen elämä vaikuttaa tyyten mahdottomalta, niin kyllä se rakkauskin siinä yleensä hiipuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat