Myönnän, että kun näen naisen ostamassa vessapaperia, ajatukseni alkaa karkailla mahdolliseen hänen "paskan vääntämiseen"

Vierailija

Eli kun näen naisen ostamassa vessapaperia, alan kuvitella häntä ähkimässä paskalla ja sitä hirveetä hajua + pari kunnon ripulipierua. Sitä kun nainen katsoo vessapaperia, että onko siinä kakkaa ja ehkä nuuhkasee sitä.

Mitä hotimpi nainen, sitä pettyneempi olen, jos näen hänet ostamassa vessapaperia.

Kun näen miehen ostamassa, onse jotenkin luonnollista ja ajatukset ei karkaa.

Pystykyykö kukaan muu mies yhtymään ajattelutapaani?

T: Komea mies 38v

Kommentit (15)

Vierailija

:DDDDDDDDDDDDDD kuolen nauruun.

TOSIN pakko myöntää että on minullekin käynyt joskus niin, kun olen nähnyt komean miehen wc-paperia ostamassa, että olen alkanut ajatella häntä istumassa tarpeillaan. Ja on alkanut ällöttää. Mutta onneksi harvemmin. :D

Vierailija

Sama riski on kans, jos näkee jonkun komean miehen kaupassa, ja se ostaa makkaraa :D ihan sama vaik se ois sen eka makkarapaketti, mulla tulee heti mieleen et se on sellanen ällöttävästi syövä piiloläski joka röyhtäilee ja maiskuttaa.

Vierailija

Onpa kamalaa :D Itse olen ainakin joidenkin kauniina pitävä nainen, mutta paska- ja pieruhuumorin suuri ystävä. Eli mun kanssa voi kokea konkreettisemminkin noita juttuja kuin siten että ostan vessapaperia. Onneksi mieheni tykkää samanlaisesta huumorista. Esim. siitä oli tavattoman hauskaa kun aamulla kun oli kiire töihin, istuin paskalla vessan ovi auki, ja söin samalla Tupla-patukkaa siinä pytyllä. "Ruskeaa pötköä molemmista päistä" se kommentoi nauruaan :D 

Vierailija

Jaa uusinta. Tämä palsta on kohta yhtä tylsä kuin telkkarikin. Harva se päivä samat jutut ja parhaimmillaan monta kertaa päivässä.

Vierailija

Ai sun mielestä on normaalia ÄHKIÄ kun kakkaa ja ripuloida? Kertoo aika paljon susta jos nää on sun kuvitelmia. Voit pitää tän paskan nuuhkimisesi iha omana tietonasi kiitos!

Vierailija

Naisten ei kuuluisi kyllä koskaan tehdä tarpeita miesten kuullen. Sitten tapahtui sellainen, että naisen kämpillä treffeillä hän kävi vessassa paskalla. Kuulin oven läpi äänekkään ulostamisen, kun pökäleet tippuivat veteen/pöntön reunaan. Muutama pierukin kuului ja hirveää ähkimistä. Katosivat halut naiseen aika nopeasti.

t. Komea audimies33

Vierailija

Eniten mua ällöttää miehet, jotka ei edes osta vessapaperia. Ei viitsi edes kulliaan pyyhkiä, ja sit se pitäis ottaa sisäänsä. Oksetus tulee. Ja pese käsiään, ällöttää edes koskea samaan ovenkahvaan, puhumattakaan että mies koskisi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat