Mitä ajattelette miehestä joka ei välitä senkään vertaa autoista

Vierailija

kuin että hänen perheessään on vain yksi n 10 v vanha japsiauto jota vaimo pääasiassa käyttää, ja mies itse kulkee julkisilla töihin?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Jos sillä on vaimo niin mä en ajattele siitä mitään.

No mitä sitten ajattelet jos sillä ei ole vaimoa?

Vierailija

Mä en tunne, veljeni lisäksi, yhtäkään miestä, joka olisi erityisen kiinnostunut autoista. Suurimmalla osalla ystävistäni ja tuttavistani ei me autoa ollenkaan tai sitten se on järkevä käyttöauto, josta ollaan kiinnostuneita juuri sen verran, että se pidetään kunnossa. En siis ajattelisi mitään erityistä. Mielestäni normaali kuvio.

Vierailija

Mullekin auto on käyttöesine jonka huollosta kyllä pidän huolta ja jonka tekniikasta on hyvä olla jonkun verran perillä. Mutta mitään intohimoja se ei herätä.

Mies vm. 1972

Vierailija

Tavallinen ihminen. Mikä oletusarvo se on, että mies on jotenkin automaattisesti erityisen kiinnostunut autoista? Mä en tunne ainoatakaan autohullua miestä, niille auto on ihan samanlainen kodin tavara kuin vaikka pesukone.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Että luultavasti fiksu mies. Toisaalta voi olla beta vihervassarakin... lisätutkimuksia tarvitaan. 

Mikä on beta vihervassari?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että luultavasti fiksu mies. Toisaalta voi olla beta vihervassarakin... lisätutkimuksia tarvitaan. 

Ap

Se oli varmaan vain ylimääräinen ja itsestäänselvä lisämääre, jonka olisi voinut jättää poiskin. Vähän kuin kylmä jää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Se oli varmaan vain ylimääräinen ja itsestäänselvä lisämääre, jonka olisi voinut jättää poiskin. Vähän kuin kylmä jää.

No onko alfa vihervassareita sitten, ja millaisena ne on? Vai kelpaavatko vain naiset sellaisiksi?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

No onko alfa vihervassareita sitten, ja millaisena ne on? Vai kelpaavatko vain naiset sellaisiksi?

Ap

Niitä on yhtä paljon kuin on lämmintä jäätä.

T: 12

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat