Mitä ajattelette miehestä joka ei välitä senkään vertaa autoista
kuin että hänen perheessään on vain yksi n 10 v vanha japsiauto jota vaimo pääasiassa käyttää, ja mies itse kulkee julkisilla töihin?
Kommentit (35)
Puhutko ap minun miehestäni? Korjaan: automme on vasta 5 vuotta vanha ja korealainen ;-D
Ajattelen miehestäni: fiksu ja ihana!
Ihana mies:) Meillä on samanlainen tosin auto on uusi. Mutta sitä ei ole hankittu merkin tai statuksen mukaan vaan mikä on parimetriselle mukavin ajaa.
Käyttöesine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksulta vaikuttaa, mutta tietenkin pitäisi tietää muutakin ennen lopullista arviota.
No käyttäkää nyt omaa mielikuvitusta. Minkä ikäinen, millainen perhe, millainen ammatti, missä päin asuu, mistä kiinnostamattomuus autoista voisi johtua?
Ap
Mitä sinä nyt ap yrität vihjailla? Mitä itse ajattelet kyseisistä miehistä? Ei autoista kiinnostuminen ole mikään itseisarvo miehenä olemisessa.
Siis mä olen itse mies jolla ei liiemmin kiinnostusta autoihin ja vaimo käyttää pääasiassa perheemme ainoaa autoa. Halusin mielipiteitä siihen millaiseksi te kuvittelette sellaisen miehen olevan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksulta vaikuttaa, mutta tietenkin pitäisi tietää muutakin ennen lopullista arviota.
No käyttäkää nyt omaa mielikuvitusta. Minkä ikäinen, millainen perhe, millainen ammatti, missä päin asuu, mistä kiinnostamattomuus autoista voisi johtua?
Ap
Mitä sinä nyt ap yrität vihjailla? Mitä itse ajattelet kyseisistä miehistä? Ei autoista kiinnostuminen ole mikään itseisarvo miehenä olemisessa.
Siis mä olen itse mies jolla ei liiemmin kiinnostusta autoihin ja vaimo käyttää pääasiassa perheemme ainoaa autoa. Halusin mielipiteitä siihen millaiseksi te kuvittelette sellaisen miehen olevan.
Ap
Ihan samanlainen kuin vaikka mies, joka ei ole kiinnostunut haravoinnista tai sukista. Ihan tavallinen ihminen, jota kiinnostaa joku asia, ja joku toinen asia ei kiinnosta. Luuletko sä että kaikki muut miehet on kiinnostuneita autoista, ja sä olet joku yksi miljoonasta? No et ole.
Vierailija kirjoitti:
kuin että hänen perheessään on vain yksi n 10 v vanha japsiauto jota vaimo pääasiassa käyttää, ja mies itse kulkee julkisilla töihin?
Meillä sama tilanne.
Paitsi auto on ranskalainen.
Meillä olisi jotain yhteistä. Tosin tuo esimerkki poikkeaisi tosielämästä siinä suhteessa, ettei minulla ole ajokorttiakaan.
Mun faija on aina sanonut, että auto on vain kulkuneuvo. Mun mielestä ihan miehinen suhtautumistapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mietipä mitä se kertoo miehestä, jos ei ole kiinnostunut jääkiekosta, mutta katsoo jalkapalloa ja formuloita senkin edestä? Homo varmaan?
T. mies itsekin
Se on varmaan mies, jota ei autot kiinnosta.
Autottomalla miehellä on nysä. Faktaa.
Olisi aivan tolkuton turn off.
Itse autoja harrastavana naisena en kyllä voisi ymmärtää tuollaista miestä. Hädin tuskin autottomia naisiakaan. Muutenkin jos mies (tai itsenäinen, järkevä nainen) ei osaa ollenaan korjata tai EDES huoltaa autoa, remontoida ja fiksata muita laitteita yms. niin tuntuisi kyllä todella typerältä ja kertakaikkisen hyödyttömältä ihmiseltä, jolla ei ole minkään valtakunnan maalaisjärkeäkään päässä. Sama jos ei tunnista mitään automerkkejä, tuntuu niin oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Itse autoja harrastavana naisena en kyllä voisi ymmärtää tuollaista miestä. Hädin tuskin autottomia naisiakaan. Muutenkin jos mies (tai itsenäinen, järkevä nainen) ei osaa ollenaan korjata tai EDES huoltaa autoa, remontoida ja fiksata muita laitteita yms. niin tuntuisi kyllä todella typerältä ja kertakaikkisen hyödyttömältä ihmiseltä, jolla ei ole minkään valtakunnan maalaisjärkeäkään päässä. Sama jos ei tunnista mitään automerkkejä, tuntuu niin oudolta.
Ohi meni. Meidän perheessä on auto, mutta minä en tarvitse sitä jokapäiväiseen käyttöön, vaan se on kotona ja vaimo käyttää sitä jos tarvitsee. Perheen yhteisillä autoreissuilla minä yleensä ajan. Minulla on nuoruudessa ollut vähän urheilullisempiakin autoja ja korjasin niitä itse ja korjaan ja remontoin kotona muitakin vehkeitä.
Ap
Köyhä, testosteronivajeinen luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi meni. Meidän perheessä on auto, mutta minä en tarvitse sitä jokapäiväiseen käyttöön, vaan se on kotona ja vaimo käyttää sitä jos tarvitsee. Perheen yhteisillä autoreissuilla minä yleensä ajan. Minulla on nuoruudessa ollut vähän urheilullisempiakin autoja ja korjasin niitä itse ja korjaan ja remontoin kotona muitakin vehkeitä.
Ap
Siis tuntuu ensijaisesti todella vieraalta ajatus, että ei edes omista autoa/halua omistaa autoa. Tulee hirveän maskuliininen olo sellaisen miehen rinnalla, vaikka hyvin naisellinen nainen olenkin.En siis pidä autottomuutta automaattisen naisellisena piirteenä, mutta ei se oikein sovi minun käsitykseen maskuliinisestakaan miehestä jos ei halua nysvätä autojen ja muiden koneiden kanssa. Mutta meidän perheessä onkin kaksi ihmistä, neljä autoa (joista kaksi museoautoa) ja kaksi moottoripyörää ja vene, että olen aika jäävi sanomaan kulkunevojen määrästä mitään järkevää kun itse ollaan siellä toisessa älyvapaassa ääripäässä...
...ja siis ajamisen lisäksi rassaan sitä autoa :)