Tuleeko joillekin oikeasti yllätyksenä, että lihavienkin täytyy syödä pysyäkseen hengissä?

Vierailija

Olin tuossa pari vuotta sitten silloisen poikaystävän ja hänen äitinsä kanssa syömässä. (Olemme kaikki normaalipainoisia) yhdessä pöydässä istui lihava nainen ja poikaystävä ja äitinsä alkoivat supista "No ei ihme että tuokin on tuon näköinen, ei taideta saada annoksiamme ollenkaan kun on varmaan syönyt paikan jo tyhjäksi" vaikka nainen söi salaattia :D

Ja nyt kun olin tutun kanssa (4v lapsemme ovat kavereita) kaupassa ja erään lihavan naisen korissa oli ihan normaalia ruokaa, jotain jauhelihaa ja maitoa sieltä erotin, en nyt jäänyt kyyläämään. Niin tuttu törkkäsi minua kylkeen, osoitti naista ja sanoi "No tuokin varmaan kiilaa kassajonossa eteen että pääsee äkkiä syömään"

Olin vähän kysymysmerkkinä ja sanoin että kai kaikenkokoisten ihmisten täytyy syödä pysyäkseen hengissä niin tuttu sanoin "No mutta noin paljon"

:D Korillinen ruokaa ja mistä hän sen voi tietää moniko siitä syö tai kuinka usein tämä henkilö käy kaupassa. Onko kukaan havainnut samaa?

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

Kyllä olen havainnut saman. Olen itse ylipainoinen ja tiedän. Mullakin on ollut "kavereita" ja kavereita. Lihavan läsnä ollessa aletaan välittömästi puhua laihduttamisesta, laardiperseitä,  valaista ja kerrotaan "tuttavasta, joka on aivan sairaan läski" ja sitten aletaan seurata ylipainoisen reaktioita :D Aikuisen ja tervepäisen toimintaa? :D

Lisäksi juuri päivitellään noin ja katsotaan, että mitäs tuo läski nyt tuohon sanoo. Jos sanoo, että ei ole sopivaa puhua noin, on heti oiva tilaisuus vaikka kysyä, että "Onko lihavuus sinusta jotenkin puolusteltavaa"? tms. Ikiaikaista kärkkymistä odottaen sopivaa hetkeä iskeä. Olenkin jo karistanut kyseisenlaiset kusipäät ympäriltäni.

Ja olen myös samalla laihduttanut 29kg, mitä ei tietenkään kukaan haluakaan huomata.

Maailmaan mahtuu....

Vierailija

Mä olen itse lihava, ja kyllähän noita supinoita joskus kuulee esim. kassajonossa. Erityisesti keski-ikää vanhemmat naiset on hyvin ilkeitä. Itsehän olen alkoholin suurkuluttaja ja roskaruoalla eläjä, joten lihavuuteni on ihan itse aiheutettua, eikä minua kiinnosta pätkääkään niiden ämmien mielipiteet. Sen kun supisevat ja kauhistelevat, että voi taivas, tolla läskillä on six pack kaljaa ja pizzaa ostoksina. No niinpä on, ihan itse ostan rahoillani jotka olen työlläni tienannut, ja se on mun oikeus!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse lihava, ja kyllähän noita supinoita joskus kuulee esim. kassajonossa. Erityisesti keski-ikää vanhemmat naiset on hyvin ilkeitä. Itsehän olen alkoholin suurkuluttaja ja roskaruoalla eläjä, joten lihavuuteni on ihan itse aiheutettua, eikä minua kiinnosta pätkääkään niiden ämmien mielipiteet. Sen kun supisevat ja kauhistelevat, että voi taivas, tolla läskillä on six pack kaljaa ja pizzaa ostoksina. No niinpä on, ihan itse ostan rahoillani jotka olen työlläni tienannut, ja se on mun oikeus!

Ja eikös olekin mielenkiintoista, että vaikka siinä kaupasta tullessa on melkein oven pielessä rinki spurguja vetämässä punkkua ketarat ojollaan, eivät nämä kyseiset arvostelijat kiinnitä pienintäkään huomiota? :D Vain ja ainoastaan se lihava (työssäkäyväkin veronmaksaja) pitsanostaja on jotain aivan hirveää :D Kaksinaismoralisteista ei väliä. Toivottavasti sullakin riittää verbaliikkaa, näille kun on niin kiva veetuilla takaisin. :D Usein sanonkin jotain todella yllättävää ja koskettavaa, kivat reaktiot ja kunnon naurut saa:D

Vierailija

Joo, tutun kuuloista tälle läskille... Mulle tulee joskus tosi itsetietoinen olo, jos ostan kaupassa vaikkapa pelkkää lihaa ja juustoa, kun vihanneksia himasta löytyy jo. Ihan normaalipainoinen avopuolisoni tykkää kauheasti roskaruuasta, ja monesti vaikkapa mäkkäriin mennessämme kuvittelen ihmisten tuijottavan mua ja säälivän poikaystävääni, joka joutuu tällaisen valaan mukana hampurilaisia mättämään. :D

Vierailija

No tuon takia en ikinä kehtaa syödä missään julkisella paikalla, herkuttelen n. 2 kertaa kuukaudessa pienen leivoksen koska laihdutan ja olenkin laihtunut jo 25kg. Viimeksi erehdyin syömään pienen mansikkaleivoksen kahvilassa ja oikein tunsin kuinka viereisen pöydän n.40v hienosti pukeutuneiden naisten katseet porautuivat minuun ja leivokseeni :D

T:160cm/85kg

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Salaatti on ainoa mitä lihavat kehtaavat syödä muiden nähden. Kotona sitten vedetään burgereita kaksin käsin.

Tämä on erkoinen kuvitelma. Minä olen lihava ja syön terveellisesti (koska laihdutan), ja olen useammankin kerran kuullut supinaa siitä että kuvittelenko tosiaan laihtuvani kun syön "jotain salaattia" tai muuten vain kasvispainotteista ruokaa. Ei, en kuvittele, vaan laihdun ihan oikeasti. Mitä tässä pitäisi sitten syödä? Jos et syö mitään niin sekin tarkoittaa vain että olet juuri juonut litran paistinrasvaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on ainoa mitä lihavat kehtaavat syödä muiden nähden. Kotona sitten vedetään burgereita kaksin käsin.

Tämä on erkoinen kuvitelma. Minä olen lihava ja syön terveellisesti (koska laihdutan), ja olen useammankin kerran kuullut supinaa siitä että kuvittelenko tosiaan laihtuvani kun syön "jotain salaattia" tai muuten vain kasvispainotteista ruokaa. Ei, en kuvittele, vaan laihdun ihan oikeasti. Mitä tässä pitäisi sitten syödä? Jos et syö mitään niin sekin tarkoittaa vain että olet juuri juonut litran paistinrasvaa.

Hahaha ei luoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä vedetä, sekin tulee monelle yllätyksenä.

Vierailija

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä miten ketään voi kiinnostaa mitä joku ventovieras painaa näriinsä tai miltä näyttää!Mulle on pääasia että saan itteni pidettyä mahdollisimman hoikkana ja muut tehköö mitä tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Väität että monet lihavat eivät siis syö burgereita tai muuta mössöä kotona?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä vedetä, sekin tulee monelle yllätyksenä.

Minä olen lihava, yksin kotona ja syön maustamatonta jogurttia banaanilla ja kaurahiutaleilla. Päivälliseksi on kanaa ja kasviksia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat