Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä diagnoosi on tällä palstailun ammattilaisella"en mene töihin, olkinukke, naiset ei tykkää ellei mene töihin" miehellä?

Vierailija
02.12.2015 |

Onko tullut esille? Diagnooseja varmaan lapsuudesta saakka?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että on ollut koulukiusattu, on syrjäytynyt, sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja/tai paniikkihäiriö ja kenties masennustakin. 

Samanlaisia "en mene töihin" -ihmisiä löytyy naisistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko siinä olla sen kummempaa diagnoosia? Tyyppihän vain kertoo asioista niin kuin ne ovat. Hyvä että edes joku tuo esille yhteiskunnassamme vallitsevia epäkohtia eikä vaikene tärkeitä asioita kuoliaaksi.

Vierailija
5/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin sortin autisti. Ajanut itsensä umpikujaan ja yrittää selitellä tilannetta jankuttamalla ja uskottelemalla itselleen, että kaikki onkin itse asiassa hyvin.

Vierailija
6/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Vierailija
7/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kieltäytyisi järjestelmällisesti työnhausta ja haluaisi silti miehen, hän olisi lompakkoloinen. Jos nainen kieltäytyy elättämästä miestä, joka ei halua mennä palkkatöihin, niin hän on silti lompakkoloinen. :D Tämä on tuon jankkaajan logiikka, ja en vaan ymmärrä sitä mitenkään päin.

Vierailija
8/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että on ollut koulukiusattu, on syrjäytynyt, sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja/tai paniikkihäiriö ja kenties masennustakin. 

No tää osu ainakin muhun, mutta taustalla on vielä lisäksi että olin töissä hanttihommissa yli 10 vuotta ja kyllästyin siihen, sitten minun ei anneta kouluttautua edes uutta ammattia. Oon täysin kyllästynyt tähän paskayhteiskuntaan ja siihen miten juoksutetaan minun kaltaisia ihmisiä luukulta luukulle, eikä ole kunnollista mahdollisuutta toteuttaa sitä omaa vapaata valintaa mitä haluaisi tehdä. Naisia kiinnostaa pelkästään työllisyysstatus, joten vielä joutuu sinkkunakin olemaan. Nykyään ei kiinnosta edes yrittää tehdä enää mitään, ainut mitä toivon että ois vähän enemmänkin keskisormia mitä näyttää jokaiselle.

Vierailija
9/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lompakkoloisen hokeminen on sitä että itsessä koettu häpeä eli yhteiskunnan lompakolla loisiminen käännetään naisiin. Defenssimekanismi tämäkin.

Vierailija
10/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei anneta kouluttautua = en saa siitä rahaa, että kouluttautuisin

Vierailija
11/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kieltäytyisi järjestelmällisesti työnhausta ja haluaisi silti miehen, hän olisi lompakkoloinen. Jos nainen kieltäytyy elättämästä miestä, joka ei halua mennä palkkatöihin, niin hän on silti lompakkoloinen. :D Tämä on tuon jankkaajan logiikka, ja en vaan ymmärrä sitä mitenkään päin.

Eihän ole. Nainen saa olla työtön, jos haluaa. Riittää kunhan ei ahneuksissaan vaadi mieheltä työssäkäyntiä.

Vierailija
12/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää osu ainakin muhun, mutta taustalla on vielä lisäksi että olin töissä hanttihommissa yli 10 vuotta ja kyllästyin siihen, sitten minun ei anneta kouluttautua edes uutta ammattia. Oon täysin kyllästynyt tähän paskayhteiskuntaan ja siihen miten juoksutetaan minun kaltaisia ihmisiä luukulta luukulle, eikä ole kunnollista mahdollisuutta toteuttaa sitä omaa vapaata valintaa mitä haluaisi tehdä. Naisia kiinnostaa pelkästään työllisyysstatus, joten vielä joutuu sinkkunakin olemaan. Nykyään ei kiinnosta edes yrittää tehdä enää mitään, ainut mitä toivon että ois vähän enemmänkin keskisormia mitä näyttää jokaiselle.

Miksi ei anneta? Siis haluaisit opiskella jotain sellaista, johon ei saa opintotukea? 

Vierailija
13/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lompakkoloisen hokeminen on sitä että itsessä koettu häpeä eli yhteiskunnan lompakolla loisiminen käännetään naisiin. Defenssimekanismi tämäkin.

Kyllä se on ihan työnteko, jota häpeäisin. Tahallista työttömyyttä en todellakaan häpeä.

Vierailija
14/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan työnteko, jota häpeäisin. Tahallista työttömyyttä en todellakaan häpeä.

Siksi sulla tämä pakkomielteen omainen defenssi onkin että piilotat häpeän itseltäsi ja siirrät sen naisiin. Millään laillahan et eroa lompakolla loisivista naisista (mielestäsi) ja sisimmässäkin kyllä varmasti tiedät sen.

Vierailija
15/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et koskaan lisäänny ja jos lisäännyt, et onnistu kasvattamaan lapsestasi samanlaista loista kuin sinä olet ja toivottavasti lapses halveksuu sua.

Vierailija
16/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi sulla tämä pakkomielteen omainen defenssi onkin että piilotat häpeän itseltäsi ja siirrät sen naisiin. Millään laillahan et eroa lompakolla loisivista naisista (mielestäsi) ja sisimmässäkin kyllä varmasti tiedät sen.

Hohhoijaa.

Vierailija
17/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Miten selität sen että kaveri joka loisii kaikkien meidän lompakolla viettää päivänsä netissä syyttämässä naisia lompakolla loisimisesta? Kai tällainen miälenvikainen havaintokyvyn puute jollain selittyy :D?

Vierailija
18/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei anneta? Siis haluaisit opiskella jotain sellaista, johon ei saa opintotukea? 

Mulle suositeltiin kuntoutusta kelalta. Siihen piti ensin järjestää opiskelupaikka ja sitten anoa kelalta. Noh tein juuri niinkuin pyydettiin, mulla oli lääkärinlausunto joka suositteli mulle kuntoutusta. Asiaa käsiteltiin joku vuosi minkä kerkesin opiskella, sitten anomus hylättiin ja valitin asiasta vielä 3 kertaa, mutta ihan joka taholta hakemus hylättiin. Sinne meni ihan turhaan sekin reilu vuosi, maksakoot sitten vittu sitä työttömyyskorvausta lopun ikäni, kun eivät halua että teen jotain.

Vierailija
19/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selität sen että kaveri joka loisii kaikkien meidän lompakolla viettää päivänsä netissä syyttämässä naisia lompakolla loisimisesta? Kai tällainen miälenvikainen havaintokyvyn puute jollain selittyy :D?

Miten selität sen, että monet naiset viettää päivänsä av-palstalla keksimässä tekosyitä omalle ahneudelleen?

Vierailija
20/53 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selität sen, että monet naiset viettää päivänsä av-palstalla keksimässä tekosyitä omalle ahneudelleen?

Autistinen jankkaus alkoi taas ja jatkuu maailman tappiin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi