Mikä diagnoosi on tällä palstailun ammattilaisella"en mene töihin, olkinukke, naiset ei tykkää ellei mene töihin" miehellä?

Vierailija

Onko tullut esille? Diagnooseja varmaan lapsuudesta saakka?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Mä luulen, että on ollut koulukiusattu, on syrjäytynyt, sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja/tai paniikkihäiriö ja kenties masennustakin. 

Samanlaisia "en mene töihin" -ihmisiä löytyy naisistakin.

Vierailija

Tarvitseeko siinä olla sen kummempaa diagnoosia? Tyyppihän vain kertoo asioista niin kuin ne ovat. Hyvä että edes joku tuo esille yhteiskunnassamme vallitsevia epäkohtia eikä vaikene tärkeitä asioita kuoliaaksi.

Vierailija

Jonkin sortin autisti. Ajanut itsensä umpikujaan ja yrittää selitellä tilannetta jankuttamalla ja uskottelemalla itselleen, että kaikki onkin itse asiassa hyvin.

Vierailija

Jos nainen kieltäytyisi järjestelmällisesti työnhausta ja haluaisi silti miehen, hän olisi lompakkoloinen. Jos nainen kieltäytyy elättämästä miestä, joka ei halua mennä palkkatöihin, niin hän on silti lompakkoloinen. :D Tämä on tuon jankkaajan logiikka, ja en vaan ymmärrä sitä mitenkään päin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että on ollut koulukiusattu, on syrjäytynyt, sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja/tai paniikkihäiriö ja kenties masennustakin. 

No tää osu ainakin muhun, mutta taustalla on vielä lisäksi että olin töissä hanttihommissa yli 10 vuotta ja kyllästyin siihen, sitten minun ei anneta kouluttautua edes uutta ammattia. Oon täysin kyllästynyt tähän paskayhteiskuntaan ja siihen miten juoksutetaan minun kaltaisia ihmisiä luukulta luukulle, eikä ole kunnollista mahdollisuutta toteuttaa sitä omaa vapaata valintaa mitä haluaisi tehdä. Naisia kiinnostaa pelkästään työllisyysstatus, joten vielä joutuu sinkkunakin olemaan. Nykyään ei kiinnosta edes yrittää tehdä enää mitään, ainut mitä toivon että ois vähän enemmänkin keskisormia mitä näyttää jokaiselle.

Vierailija

Tuo lompakkoloisen hokeminen on sitä että itsessä koettu häpeä eli yhteiskunnan lompakolla loisiminen käännetään naisiin. Defenssimekanismi tämäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kieltäytyisi järjestelmällisesti työnhausta ja haluaisi silti miehen, hän olisi lompakkoloinen. Jos nainen kieltäytyy elättämästä miestä, joka ei halua mennä palkkatöihin, niin hän on silti lompakkoloinen. :D Tämä on tuon jankkaajan logiikka, ja en vaan ymmärrä sitä mitenkään päin.

Eihän ole. Nainen saa olla työtön, jos haluaa. Riittää kunhan ei ahneuksissaan vaadi mieheltä työssäkäyntiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No tää osu ainakin muhun, mutta taustalla on vielä lisäksi että olin töissä hanttihommissa yli 10 vuotta ja kyllästyin siihen, sitten minun ei anneta kouluttautua edes uutta ammattia. Oon täysin kyllästynyt tähän paskayhteiskuntaan ja siihen miten juoksutetaan minun kaltaisia ihmisiä luukulta luukulle, eikä ole kunnollista mahdollisuutta toteuttaa sitä omaa vapaata valintaa mitä haluaisi tehdä. Naisia kiinnostaa pelkästään työllisyysstatus, joten vielä joutuu sinkkunakin olemaan. Nykyään ei kiinnosta edes yrittää tehdä enää mitään, ainut mitä toivon että ois vähän enemmänkin keskisormia mitä näyttää jokaiselle.

Miksi ei anneta? Siis haluaisit opiskella jotain sellaista, johon ei saa opintotukea? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo lompakkoloisen hokeminen on sitä että itsessä koettu häpeä eli yhteiskunnan lompakolla loisiminen käännetään naisiin. Defenssimekanismi tämäkin.

Kyllä se on ihan työnteko, jota häpeäisin. Tahallista työttömyyttä en todellakaan häpeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan työnteko, jota häpeäisin. Tahallista työttömyyttä en todellakaan häpeä.

Siksi sulla tämä pakkomielteen omainen defenssi onkin että piilotat häpeän itseltäsi ja siirrät sen naisiin. Millään laillahan et eroa lompakolla loisivista naisista (mielestäsi) ja sisimmässäkin kyllä varmasti tiedät sen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et koskaan lisäänny ja jos lisäännyt, et onnistu kasvattamaan lapsestasi samanlaista loista kuin sinä olet ja toivottavasti lapses halveksuu sua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat