Olen masentunut mutten mielestäni sairas

Vierailija

Olen vain tarpeeksi älykäs nähdäkseni elämän älyttömyyden, muiden ihmisten tyhmyyden ja muut seikat, jotka puhuvat sen puolesta että tämä maailma ei ole minua varten. En tule koskaan sopeutumaan, enkä löytämään mitään elämisen arvoista.

Kommentit (6)

Vierailija

Kiva kuulla.
Jotkut pitävät minua ylimielisenä, eivätkö tajua miten hajottavat oikeasti on tuntea ettei kuulu tälle planeetalle. Itken joka ilta. En tiedä mitä tekisin.

T:ap

Vierailija

Muuten samaa mieltä, mutta eikö todella yhtään mitään elämisen arvoista? Pidätkö eläimistä, luonnosta, matkustelusta...? Mielestäni maailmasta löytyy kuitenkin paljon hienojakin asioita, ja kai sitä voi sitten elämänsä elää edes niitä ihmetellen ja niistä nauttien.

Vierailija

Samat tunnelmat ja ajatukset pyörinyt itsellä mielessä kuin ap:llä. Tajuan tunteen. Mut itse oon sairastanut useita masennuksia ja nyt on taas kaamosmasennus.. Kun tuntuu ettei olis järkeä olla täällä, oon väärällä planeetalla, niin yksin herkkänä ja empaattisena, vihan ja paskan keskellä.. Ei nää mun olot olisi tälläiset ilman tätä pimeyttä, joten tulkitsen oloni tavallaan väliaikaiseksi sairaudeksi joka menee ohi itsestään. Yritän kuitenkin elää kuin normaalit ihmiset, sillä minulla on valtavasti ystäviä ja läheisiä jotka pitävät minusta ja nauttivat seurassani ja todella rakastavat minua. Yritän sitten ajatella, että miten hirveä olo ja syyllisyys heille tulisi jos en olisikaan täällä.. He ovat niin herkkiä että syyttäisivät itseään, eivät pääsisi yli asiasta. Joten elän täällä oman pääni yksinäisyydessä mutta samalla tavallista elämää. Paitsi nyt kun olen todella kaamosmasentunut ja ainoa asia mitä teen on käyn töissä. Uskon myös et kunhan kevät tulee, tää tästä taas helpottaa ja muistan, että on ihania asioita miksi elää. Katso dokumentti Baraka. Joskus sitä katsoessa mulle tulee olo, että maailma on niin kaunis, että se on jo ihme ja syy olla täällä. Kauniit maisemat, luonto ja erilaisiin eläimiin ja niiden tapoihin tutustuminen artikkeleista, videoista jne tuo mulle merkityksen tunteita.

Vierailija

Elämässä on paljon kivoja ja ilahduttavia asioita kyllä. Mutta ei sen arvoisia että pitäisi kärsiä se kaikki muu paska nauttiakseen niistä.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat