Hiuksia lähtee ja väsyttää

Vierailija

Hiuksia on lähtenyt erittäin paljon. Otsan hiusraja siirtynyt noin sentin ja päänahka paistaa. Väsyttää. Mistähän tää voisi johtua ja onko jotain, mitä tuolle hiustenlähdölle voisi tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija

Ja siis ihan kunnon kokeissa. Minulta otettiin kaikki mahdolliset normi kokeet mitä terveyskeskuksessa nyt otetaan (lääkärin mukaan), eikä mitään löytynyt, eli luulosairauden piikkiin sitten. Ja oireita oli noiden mainitsemiesi lisäksi vielä pitkä lista.

valoanäkyvissä

Kilpirauhasen vajaatoiminta. Mulla todettiin vuosi sitten, menin samojen oireiden takia lääkärille. Myös paino nousi ja tukasta lähti varmaan puolet... Nyt alkaa lääkitys vuoden säätämisen jälkeen olla kohdallaan, väsymys hellittänyt ja tukkakin tuntuu pysyvän päässä, ja pikkuhiljaa vahvistuvan. Painon kanssa vielä taistelemista... Käy ihmeessä mittauttamasa kilppariarvot. Tsemppiä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja siis ihan kunnon kokeissa. Minulta otettiin kaikki mahdolliset normi kokeet mitä terveyskeskuksessa nyt otetaan (lääkärin mukaan), eikä mitään löytynyt, eli luulosairauden piikkiin sitten. Ja oireita oli noiden mainitsemiesi lisäksi vielä pitkä lista.

No mitäs oireita sulla oli muita? Otettiinko kilpirauhas kokeet? Jos otettiin, niin mitkä oli arvot?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoiminta? Onko mitään muita oireita AP? Millainen ruokavaliosi on?

Vatsa ja aivot on aika jumissa, mutta toisaalta vatsa on aina aamuisin sekaisin. Verenpaine on normaalista hiukan koholla ja ranteita särkee välillä. Muutakin ongelmaa on ollut, mutta mun muisti on nyt niin heikko etten saa millään päähäni niitä. Hämmentävin on se, että joku ihmeen pöhö ilmestynyt tuohon leuan alle viimeaikoina, vaikka en ole lihonut??

Syön kasviksia, lihaa ja useasti riisiä. Marjoja, kananmunia ja tuollaisia juttuja. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoiminta? Onko mitään muita oireita AP? Millainen ruokavaliosi on?

Vatsa ja aivot on aika jumissa, mutta toisaalta vatsa on aina aamuisin sekaisin. Verenpaine on normaalista hiukan koholla ja ranteita särkee välillä. Muutakin ongelmaa on ollut, mutta mun muisti on nyt niin heikko etten saa millään päähäni niitä. Hämmentävin on se, että joku ihmeen pöhö ilmestynyt tuohon leuan alle viimeaikoina, vaikka en ole lihonut??

Syön kasviksia, lihaa ja useasti riisiä. Marjoja, kananmunia ja tuollaisia juttuja. Ap

Selkeästi vajaatoiminta noilla oireilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lyön pääni pantiksi, että sulla on kr- vajaatoiminta. Mulla oli täsmälleen samat oireet. Nyt kannattaa kokeilla gluteenitonta ruokavaliota. Suolisto on sekaisin, jos vatsa on löysällä. Aloita myös hyvän maitohappovalmisteen syöminen. Vajaatoimintaisilla on tosi usein keliakiaa tai vilja-allergiaa. Sulta täytyisi mitata kr-hormonien lisäksi kaikki raudat, B12 vitamiini, kortisoli ja sokerit näin aluksi.

Vierailija

Ap täällä. Päivityksenä tilanteeseen tulin kertomaan, että lääkärissä käyty ja kilpirauhasen vajaatoimintahan se oli. Kiitos teille!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat