PM Vanhanen tanssi, lauloi ja halaili
Kommentit (244)
Miksi paheksuisi, Vanhanen ei käytä päihteitä.
Ihan sama asia kun nyt. Meistä niin monet menee vapaalla viihttlle.
Iltalehti ei muista tehneensä koko juttua!
Olisivat kysyneet tästä vanhaselta!
Onko tämä perheenisän käytöstä ? Missä virkapuhelin? Kuka tuuraa ? Missä virka-auto? Missä turvahenkilöt? Kenen autolla oltiin? Oliko huumeita ? Mikä oli toimintakyky ?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä puitiin ja paheksuttiin aikanaan.
Lueppas tuo uutinen ja vertaa sitä tapaan, miten Marinista kirjoitetaan?
Vanhanen ei käyttänyt alkoholia eikä huumeita.
Miksi selvin päin olevaa ihmistä pitäisi paheksua?
En ymmärrä avauksen pointtia.
Nii ja sit vielä Kekkonen, Kekkonen ja Kekkonen. Mannerheim ja Hitler
Vierailija kirjoitti:
Nii ja sit vielä Kekkonen, Kekkonen ja Kekkonen. Mannerheim ja Hitler
Ja Ahti Karjalainen!
Hän ei poseerannut videolle someaikana, ja asettautunut tilanteeseen, jossa joutuu julkaisun kohteeksi. Et voi valita todellisuudesta ainoastaan sitä osaa, joka miellyttää sinua ja verrata Vanhasen tai Kekkosen toimiin.
Jauhojengi ei näytä tajuavan että on ihmisiä jotka ei käytä alkoholia tai mitään muutakaan ollenkaan.
Ei se Marinin kohdallakaan se tanssiminen ole se ongelma. Eikä edes halailu.
Huumeet on näköjään Sannan avustajille ok. Selvä juttu. #jauhodemarit
Sannan tekemisissä ainoa ongelma on typerä kaveriporukka, josta joku jopa niin tyhmä, että julkaisee tuollaiset videot. Jäähän siitä aika epäpätevä vaikutelma, jos PM ei itse hallinnoi omia videoitaan.
Ja siis itse olen sitä mieltä, että kuvatussa materiaalissa ei ole mitään paheksuttavaa, ongelma on videon levitys.
No nyt menee sakeaksi.
Iltalehti on blokannut tuon linkin, se ei toimi enää
Sannan fanit taitavat olla yksinkertaisia kun ei millään mene perille miksi tästä kohutaan ympäri maailmaa. Viestii kaiken olennaisen pääministeristä.
Vierailija kirjoitti:
Sannan tekemisissä ainoa ongelma on typerä kaveriporukka, josta joku jopa niin tyhmä, että julkaisee tuollaiset videot. Jäähän siitä aika epäpätevä vaikutelma, jos PM ei itse hallinnoi omia videoitaan.
Ja siis itse olen sitä mieltä, että kuvatussa materiaalissa ei ole mitään paheksuttavaa, ongelma on videon levitys.
Dokaaminen työaikana EI OLE oikein.
Sanomien juttu löytyy vielä:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000288863.html
Milloin menee tää blokkiin ??
Naurettavaa Suomen media !
Vanhanen ei ollut tuolloin naimisissa ja lapsetkin oli teini-ikäisiä. Noin ainakin yhtenä erotuksena Mariniin.
Vanhanen ja forsius öisessä kahakassa
Ja sitä puitiin ja paheksuttiin aikanaan.