Kuvaile katkerin tuntemasi ihminen

Vierailija

Yksi luokkatoverini aikuispuolella on aivan järkyttävän negatiivinen. Hän on myrkyttänyt luokkamme ilmapiirin ja harrastaa opettajienkin kiusaamista. Siihen yhdistettynä tulinen luonne sattuu usein varsin vaivaannuttavia tilanteita. Monesti luulen, että osa vuodatuksista on keksittyjä ja tällä hän haluaa kerjätä huomiota.

Milloin lasten tekeminen kaduttaa, yh:n arki on yksinäistä ja paskaa, sen paskan etäisän itse tarjoama lastenhoitoapu ei sitten kelpaakaan, lapsilta varastetaan jotain koko ajan. Ärsyttävän naurettavaa kuunneltavaa on se, kun hän vuodattaa että kaikilla ihmisillä tuntuu olevan salaliitto häntä vastaan. Alkoi myös karjua kerran opettajallemme jostain ihan mitättömästä asiasta.

Hän on jotain 35-v ja näyttääkin ikäistään paljon vanhemmalta. Joskus häntä katsoessaan tuntuu, että on kuin luhistumassa oleva korttitalo, toisaalta säälittääkin. Mikä saa ihmisen näin negatiiviseksi? Itse epäilen mt-ongelmia. Hankalaa on kun kukaan ulkopuolinen ei voi tehdä tilanteelle mitään. Häneltä saa heti huudot niskaan.

Kommentit (5)

Vierailija

Etkö jo tuossa kakkoskappaleessa vastannut omaan kysymykseesi?

Vai väitätkö että ensin hän on ollut lähtökohtaisesti hullu ja sitten vasta tulleet kaikki vastoinkäymiset hänen elämäänsä?

Yksi kysymys itsellesi, oletko varma että olet itse aina ja joka tilanteessa kaikin tavoin positiivisyyden ja iloisuuden perikuva?

Toinen kysymys, millä tavoin ja kuinka paljon luot iloa ympärillesi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nämä keidän mielestä kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat on paskoja. Katkerampaa porukkaa en tiedä.

Mä kuulun näihin ja valitettavasti katkeruuteni vain syvenee, mitä kauemmin olen naisena miesvaltaisella työpaikalla tai yritänkin seurustella jonkun miehen kanssa :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat