Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34-vuotiaalle pikkujouluihin minimekko? Yes or no?

Vierailija
01.12.2015 |

Olen osallistumassa erään järjestön pikkujouluihin avecina. Kyseessä on vapaamuotoista juhlintaa ravintolassa syöden ja juoden. Osallistujissa on akateemista ja ei niin akateemista osallistujaa.

Rupesin tuossa miettimään, että en olekaan enää parikymppinen ja mekkovalinta rupesi sen vuoksi mietityttämään.

Mekkoni on musta, hillitysti kimalteleva, pitkähihainen, edestä umpinainen (ei näy edes dekoltee), mutta selästä avoin ja pituusluokka mini! Ei mikään vesirajamekko mutta enemmän kyse on ministä kuin polviin saakka ylettyvästä mekosta. Muuten en tätä miettisi, mutta kyse on kuitenkin juhlista missä on arvokkaampaa ja hillittyäkin osallistujaa.

Onko mekko tarpeeksi sovelias?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja mekko on ihoa myötäilevä. -ap

Vierailija
2/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh..puhut kuin 34v olisi joku vanha mummo! Tietenkin laitat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl! Itse laittaisin koska kun ikää tulee niin sääret alkaa olla ainoa paikka mikä ei rupsaha. Aion käyttää miniä siihen asti.

Vierailija
4/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sovelias. Olet jo ns. kurppaiässä, eli pitäisi joku peittävä kolttu olla ettei miehiä ala oksettaa kun vanha nainen esittelee rupsahtaneita sulojaan.

Vierailija
5/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarpeeksi sovelias. Anna mennä, pikkujouluissa asun ei tarvitse olla niin arvokas tai hillitty, vaikka jotkut osallistujat sitä olisivatkin.€

Vierailija
6/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20 enkä kehtaisi mennä tuollaisessa mekossa muualle kuin yökerhoon, jos sinnekkään.

Vierailija
7/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos arvon kirjoittajat! :) Harvoin tulee käytyä viihteellä "hienommin" niin meinaa alkaa hämärtymään että mitenkäs tässä iässä semmoisiin pukeudutaan. :D

-ap

Vierailija
8/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuillan todennäköisesti istutte ruokailemassa. Pitkähihainen ja edestä umpinainen mekko on hyvin sovelias siihen. Myöhemmin illalla seurustellessa ja tanssiessa ketään ei jaksa kiinnostaa jonkun kanssajuhlijan paljas selkä.

Vierailija
9/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljastava, kun selästäkin auki. Ehkä lyhyt, ihonmyötäinen, mutta peittävä vielä menisi. Kannattaa nyt miettiä, kun näitä raiskauksia tapahtuu, että millaisissa vaatteissa julkisilla paikoilla kulkee.

Vierailija
10/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä voi laittaa :)

Vierailija
11/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miettisin vaan omaa oloani, olisko luontevaa vai pitääkö nykiä helmaa koko ajan alaspäin. Jos ite viihdyt asussasi: go girl

Vierailija
12/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
13/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nyt miettiä, kun näitä raiskauksia tapahtuu, että millaisissa vaatteissa julkisilla paikoilla kulkee.

Onnittelut päivän typerimmän kommentin kirjoittamisesta!

Vierailija
14/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes! Laitatko muuten liivejä sinne? Mulla yksi paita joka selästä auki, en oo kehdannut olla liiveittä siinä.

Vierailija
15/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljastava, kun selästäkin auki. Ehkä lyhyt, ihonmyötäinen, mutta peittävä vielä menisi. Kannattaa nyt miettiä, kun näitä raiskauksia tapahtuu, että millaisissa vaatteissa julkisilla paikoilla kulkee.

Mitä sinä oikein selität?! Minä pukeudun niin kuin haluan ja kukaan EI saa tulla raiskaamaan minua vaikka näkyisi paljaana koko selkä, toinen tissi ja molemmat pakarat?! Meneekö perille? Minulla MInuulla MINULLA on OIKEUS pukeutua JUST niin kuin haluan.

Vierailija
16/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa, 34-vuotias ei ole vielä mikään vanha kurppa. Etenkin jos kroppa kestää niin päälle vain. Itse olin viime viikonloppuna pikkujouluissa, meitä oli noin sata pankin työntekijää, myös lakimiehiä ym. ja paljon näkyi minimekkoja. Pikkujouluissa ei tarvitse olla niin hillitty, mini vaan päälle! :)

Vierailija
17/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vahingossa vilahda paikat anna mennä!

Vierailija
18/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yes! Laitatko muuten liivejä sinne? Mulla yksi paita joka selästä auki, en oo kehdannut olla liiveittä siinä.

Just testatessani mekkoa, huomasin että liivit saakin laitettua alle, kun hieman siirtää takaa liivejä alemmaksi. Eli selkäosa on auki ainoastaan rintsikkarajaan saakka. Onneksi. En olisi itsekkään halunnut jättää liivejä pois. :)

Vierailija
19/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miten tuo ikä tuohon liittyy? Ei kai kukaan 34-vuotias pidä itseään vanhana?!

Mä pistäsin tuollasen vaikka 100-vuotiaana, olkoon muut miten akateemisia ja ei akateemisia tahansa.

Kyse on pikkujouluista, ei hautajaisista.

Vierailija
20/27 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se sitten kovin avoinainen ole selästäkään. Hauskoja pikkujouluja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi