Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

34-vuotiaalle pikkujouluihin minimekko? Yes or no?

Vierailija

Olen osallistumassa erään järjestön pikkujouluihin avecina. Kyseessä on vapaamuotoista juhlintaa ravintolassa syöden ja juoden. Osallistujissa on akateemista ja ei niin akateemista osallistujaa.

Rupesin tuossa miettimään, että en olekaan enää parikymppinen ja mekkovalinta rupesi sen vuoksi mietityttämään.

Mekkoni on musta, hillitysti kimalteleva, pitkähihainen, edestä umpinainen (ei näy edes dekoltee), mutta selästä avoin ja pituusluokka mini! Ei mikään vesirajamekko mutta enemmän kyse on ministä kuin polviin saakka ylettyvästä mekosta. Muuten en tätä miettisi, mutta kyse on kuitenkin juhlista missä on arvokkaampaa ja hillittyäkin osallistujaa.

Onko mekko tarpeeksi sovelias?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Go girl! Itse laittaisin koska kun ikää tulee niin sääret alkaa olla ainoa paikka mikä ei rupsaha. Aion käyttää miniä siihen asti.

Vierailija

Ei ole sovelias. Olet jo ns. kurppaiässä, eli pitäisi joku peittävä kolttu olla ettei miehiä ala oksettaa kun vanha nainen esittelee rupsahtaneita sulojaan.

Vierailija

On tarpeeksi sovelias. Anna mennä, pikkujouluissa asun ei tarvitse olla niin arvokas tai hillitty, vaikka jotkut osallistujat sitä olisivatkin.€

Vierailija

Kiitos arvon kirjoittajat! :) Harvoin tulee käytyä viihteellä "hienommin" niin meinaa alkaa hämärtymään että mitenkäs tässä iässä semmoisiin pukeudutaan. :D
-ap

Vierailija

Alkuillan todennäköisesti istutte ruokailemassa. Pitkähihainen ja edestä umpinainen mekko on hyvin sovelias siihen. Myöhemmin illalla seurustellessa ja tanssiessa ketään ei jaksa kiinnostaa jonkun kanssajuhlijan paljas selkä.

Vierailija

Aika paljastava, kun selästäkin auki. Ehkä lyhyt, ihonmyötäinen, mutta peittävä vielä menisi. Kannattaa nyt miettiä, kun näitä raiskauksia tapahtuu, että millaisissa vaatteissa julkisilla paikoilla kulkee.

Vierailija

Mä miettisin vaan omaa oloani, olisko luontevaa vai pitääkö nykiä helmaa koko ajan alaspäin. Jos ite viihdyt asussasi: go girl

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nyt miettiä, kun näitä raiskauksia tapahtuu, että millaisissa vaatteissa julkisilla paikoilla kulkee.

Onnittelut päivän typerimmän kommentin kirjoittamisesta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika paljastava, kun selästäkin auki. Ehkä lyhyt, ihonmyötäinen, mutta peittävä vielä menisi. Kannattaa nyt miettiä, kun näitä raiskauksia tapahtuu, että millaisissa vaatteissa julkisilla paikoilla kulkee.

Mitä sinä oikein selität?! Minä pukeudun niin kuin haluan ja kukaan EI saa tulla raiskaamaan minua vaikka näkyisi paljaana koko selkä, toinen tissi ja molemmat pakarat?! Meneekö perille? Minulla MInuulla MINULLA on OIKEUS pukeutua JUST niin kuin haluan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat