Missä alkoton 25-vuotias nainen vois tavata kivoja miehiä? :)
Asun pääkaupunkiseudulla, ei lapsia, työssä käyn. En käytä alkoholia. Vinkkejä missä tapaisin 25-30-vuotiaita miehiä...? Tää ei muuten ois varmaan kauheen vaikeeta mutta oon vähän ujo enkä kauheesti käy ulkona tai harrasta mitään mutta nyt haluaisin vähän rohkaistua jos vaikka löytäisi sen oman kullan :)
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tämän ikäiset naiset löydä kun korkeintaan kaveripiirien tai työn kautta. Baareissa yhden illan juttuja etsiviä, netissä ei normaaleja hyviä miehiä ole ainakaan deittipalstoilla eli tuurilla voi korkeintaan löytää.
Joopa joo. Tinderissäkin on normimiehiä ihan tukussa, mitä olen naispuolisen kaverin deittailuja seurannut. Suurin osa siellä ei ole vaan seksin perässä, vaikka sitäkin varmasti haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tämän ikäiset naiset löydä kun korkeintaan kaveripiirien tai työn kautta. Baareissa yhden illan juttuja etsiviä, netissä ei normaaleja hyviä miehiä ole ainakaan deittipalstoilla eli tuurilla voi korkeintaan löytää.
Joopa joo. Tinderissäkin on normimiehiä ihan tukussa, mitä olen naispuolisen kaverin deittailuja seurannut. Suurin osa siellä ei ole vaan seksin perässä, vaikka sitäkin varmasti haluavat.
Itse kokeilin tinderiä enkä jaksanut kuukautta pidempään kun valtaosa miehistä oli vaan selkeästi seksimielellä siellä :D Ehkä osalle naisista toimii tinderi, minulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Jooga-piireissä on päihteettömiä ihmisiä jos se on sinulle tärkeä piirre myös miehessä. Päihteettömiä bileitäkin.
Tämä tuli minullekin mieleen. Harmi vaan, että monet niistä miehistä on aika erikoislaatuisia, ehkä liiankin. Mutta tosiaan joku kaakaonjuontisessio tai bahai bliss-juttu voisi hyvällä onnella toimia. Ehkä siellä on joku ns. normaalikin mies joukossa.
Minut löytää mm. salilta, koulusta, töistä ja nettipelien maailmasta
M28