Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä alkoton 25-vuotias nainen vois tavata kivoja miehiä? :)

Vierailija
01.12.2015 |

Asun pääkaupunkiseudulla, ei lapsia, työssä käyn. En käytä alkoholia. Vinkkejä missä tapaisin 25-30-vuotiaita miehiä...? Tää ei muuten ois varmaan kauheen vaikeeta mutta oon vähän ujo enkä kauheesti käy ulkona tai harrasta mitään mutta nyt haluaisin vähän rohkaistua jos vaikka löytäisi sen oman kullan :)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pohjoisemmaksi, niin sut napataan heti kun ehdit asettua uudelle paikkakunnalle.

siellä on vaan työttömiä junttimiehiä, ei kannata

Aivan olet oikeassa, ainoastaan pk-seudulla käydään töissä ja ei olla juntteja.

Vierailija
22/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö opiskelyaikana löytänyt ketään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole edes ketään kaveria jonka kanssa käydä keikoilla?

Vierailija
24/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga-piireissä on päihteettömiä ihmisiä jos se on sinulle tärkeä piirre myös miehessä. Päihteettömiä bileitäkin.

Vierailija
25/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot liian vanha mulle.

M35

14-vuotiasko kelpaisi?

Vierailija
26/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän pk-seudulla asuva kohta 30 vee alkoton mies voisi tavata söpöjä neitosia. Olen myös tosi ujohko uusien ihmisten parissa. Muutama neiti on selkeästi vähän piirittänyt, mutta enhän mä mitään uskalla tehdä. Salilla sentään viihdyn, siksi myös alkoton. Vapaailtojen vietolle parempi paikka. 

Netistä ehkäpä...?

Vierailija
27/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun pääkaupunkiseudulla, ei lapsia, työssä käyn. En käytä alkoholia. Vinkkejä missä tapaisin 25-30-vuotiaita miehiä...? Tää ei muuten ois varmaan kauheen vaikeeta mutta oon vähän ujo enkä kauheesti käy ulkona tai harrasta mitään mutta nyt haluaisin vähän rohkaistua jos vaikka löytäisi sen oman kullan :)

Haet netistä lähimmät sopivat AA-ryhmien ajat ja paikat ja vain menet paikalle, ei tarvitse paljon puhua jos ujostuttaa.

Vierailija
28/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän pk-seudulla asuva kohta 30 vee alkoton mies voisi tavata söpöjä neitosia. Olen myös tosi ujohko uusien ihmisten parissa. Muutama neiti on selkeästi vähän piirittänyt, mutta enhän mä mitään uskalla tehdä. Salilla sentään viihdyn, siksi myös alkoton. Vapaailtojen vietolle parempi paikka. 

Netistä ehkäpä...?

Netissä on nii kova kilpailu et turha toivo. Pakit saa pyytämättäkin. Tuli joku vuosi sitte kokeiltua ja ajanhukkaa. 

t: 14

Vierailija
29/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pointti oli että voisi paremmin keskittyy miesten tarkkailuun ja olla ehkä helpommin lähestyttävä kun on yksin. AP vain pohti että onko niiden miestenkin mielestä outoa jos nainen yksin keikalla ("eikö sillä ole edes ketään kaveria jonka kanssa käydä keikoilla..."). Musta ei ole säälittävää käydä yksin. Kävisin itsekin, jos kävisin keikoilla. Helpompi keskittyä musiikkiin ja jos joku kysyy että miks oot yksin, voisi sanoa että helpompi tutustua uusiin ihmisiin näin *hymy*.

Vierailija
30/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pointti oli että voisi paremmin keskittyy miesten tarkkailuun ja olla ehkä helpommin lähestyttävä kun on yksin. AP vain pohti että onko niiden miestenkin mielestä outoa jos nainen yksin keikalla ("eikö sillä ole edes ketään kaveria jonka kanssa käydä keikoilla..."). Musta ei ole säälittävää käydä yksin. Kävisin itsekin, jos kävisin keikoilla. Helpompi keskittyä musiikkiin ja jos joku kysyy että miks oot yksin, voisi sanoa että helpompi tutustua uusiin ihmisiin näin *hymy*.

Joo on kyllä kavereita joiden kanssa mennä mutta ajattelinkin että yksin olisin ehkä helpommin lähestyttävä :)

Ap

Vierailija
31/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei keksin yhden ihan itte! :D oiskohan järkeä käydä jollain keikalla yksin ja vähän katsella jos olisi kivannäkösiä miehiä? Siitähän sais helposti jutun juurta kun tykkäis samasta musasta. Vai käykö kukaan yksin krikoilla, oisko ihan säälittävää?

Ap

Jos näet jonkun yksin keikalla tai muualla, tuleeko mieleen, että onpa se säälittävä?

Vierailija
32/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei keksin yhden ihan itte! :D oiskohan järkeä käydä jollain keikalla yksin ja vähän katsella jos olisi kivannäkösiä miehiä? Siitähän sais helposti jutun juurta kun tykkäis samasta musasta. Vai käykö kukaan yksin krikoilla, oisko ihan säälittävää?

Ap

Jos näet jonkun yksin keikalla tai muualla, tuleeko mieleen, että onpa se säälittävä?

Joo hyvä pointti, enpä ole koskaan noin ajatellut :)

Ap

Vierailija
33/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta, jos et dokaa ollenkan.

Vierailija
34/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kiinnosta, jos et dokaa ollenkan.

Onneksi mua ei kiinnosta ollenkaan ihminen jolle dokaaminen on välttämättömyys :D varmasti on olemassa ihan normaaleja aikuisia ihmisiä jotka eivät ole jämähtäneet kakaran tasolle :)

Ap

Vierailija
35/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi alkoton ja savuton kohta 30 v. sinkkumies. En kylläkään asu pk-seudulla. Olen aika epäsosiaalinen, enkä siksi oikein missään liiku joten vaikeaa on ketään löytää.

Vierailija
36/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juurikin sinun tilanteessasi kun tapasin mieheni. Olin myös 25v. enkä käyttänyt/käytä vieläkään alkoholia. Sinkkuna kävin keikoilla ja baareissa joko kavereiden kanssa tai yksin. Mieheeni tutustuin niin että olin yksin keikalla, jossa aloin jutella yhden miehen kanssa. Hän pyysi liittymään keikan jälkeen kaveriporukkansa seuraan, ja tästä kaveriporukasta sitten bongasin nykyisen aviomieheni.

Vierailija
37/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkomaalainen kelpaa, niin niitähän on Suomeen saapunut sankoin joukoin. Ujous ei haittaa, kunhan menet riittävän lähelle ulkomaalaisten asutuspaikkoja. Useinkin ulkomaalaisten uskonto kieltää alkoholin käytön, joten teillä on jo valmiiksi jotain yhteistä.

Yleensä juuri nää maahanmuuttajat on ne ketkä eniten juo nyt kun sitä ihan vapaasti saa hankittua. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan niihin ellei sitten ole tullut Suomeen esim työn tai opiskelun kautta. Löysin ihanan mieheni ulkomailta

Vierailija
38/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehiä tapaa väkisin vähän joka paikassa esim kaupungilla, kaupoissa, julkisissa liikennevälineissä etc. Silloin kun olin sinkku niin vientiä ois riittänyt vaikka en ollut itse kiinnostunut miehet tulivat joka kerta juttelemaan.

Vierailija
39/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei!!! Jos on sinkku ja asuu yksin niin ei esiliinaa voi joka paikkaan ottaa mukaan. Yksin olemalla on todellakin vielä helpommin lähestyttävä. Asuin yksin eräässä suuressa Euroopan kaupungissa ja silloin oli pakko oppia tekemään asioita yksin sillä kaverini asuivat eripuolilla kaupunkia. Miehey tulivat juttelemaan ja tekemään tuttavuutta joka paikassa minne vain satuin menemään yksin eli siitä olisi voinut valot rusinat pullasta.

Vierailija
40/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuohon ikään ei ole löytänyt, kyllä sitten on viiva poikittain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi