Vakkari-Alkon myyjä kommentoi ostoksiani "Tästä viinistähän sä näköjään pidät"
Käyn yleensä joka perjantai ostamassa pullon sekä minun että miehen lempiviiniä. Aika usein sama myyjä. Ihan hymyillen ja ystävälliseen sävyyn sen sanoi mutta takana jonottaneilta tuli aika kummaksuvia katseita.
Olenko mielensäpahoittaja kun tunsin oloni kiusaantuneeksi? Ne takana tulijat luulivat varmaan että ravaan siellä suunnilleen jatkuvasti.
Kommentit (66)
Turhaa stressaamista alkoholista ap:lla. Minulle kommentoi lähiravintolan viinimestari digestiivitilauksestani, että nytpä loppui pullo, ei sitä muut juokaan kuin sinä. Puolitoista vuotta sen pullon tyhjeneminen kesti, joten en tuota ottanut edes arvostelevana kommenttina. Kysyin vain, että vieläkö teiltä sitä löytyy, vai täytyykö vaihtaa merkkiä.
Alkon myyjä alkoi kerran vihjailemaan, kun henkkarissa (=passi) roikkui Amsterdamin matkalippu (tai se joku lirpake, missä tarrapinta) että kävin siellä pössyttelyreissulla.
"Ai Damissa kävit.. Tuliko kahvilat tutuiksi?"
Toisen kerran kyseli "riittääkö nämä nyt varmasti?" kun olin lapannut monta viini ja viinapulloa hihnalle.
Aikamoisia happoja tässä ketjussa. Eikö teillä mene viikonloput krapulassa ihan hukkaan kun viiniä kuluu tuollaisia määriä?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia happoja tässä ketjussa. Eikö teillä mene viikonloput krapulassa ihan hukkaan kun viiniä kuluu tuollaisia määriä?
sillä se lähtee millä on tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene hukkaan jos on hauskaa.
Ymmärsin kyllä, unohdin hymiön lisätä. ;)