Seinäjoen kirppistelijät, olis kysymys

Vierailija

Millainen paikka jokitori on? Kannattaako mennä? Ei varmaan ihan ullakon ja shoppiksen tasoa

Kommentit (10)

Vierailija

En ole myynyt siellä mitään, mutta tehnyt paljon hyviä löytöjä. Sen perusteella sanoisin ettei ole paljon asiakkaita kilpailemassa. Sieltä ostanyt aina jtn toisin kuin ullakolla ja shoppiksella hupmaa että mieluisat pöydät koluttu.

Vierailija

Itse oon ostanut sieltä mm. Snö of swedenin kaulakorun 1.50€, nelly.comilta peräisin olleen uuden pitsisen crop topin 5€, revittyä mallia olevat farkut 3€, kirjoja muun muassa kovakantinen matkijanärhi 2€, tuikkukippoja ja muita vaatteita. Ikää 23.

Se toinen puoli siellä on ollut aika tyhjä ja osa paikoista vähän nääh. Mutta yleensä mukana ollu pari huippupaikkaa mistä sitten keränny kamaa mukaan.

Tai sitten mulla ollut vaan hyvä tuuri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse oon ostanut sieltä mm. Snö of swedenin kaulakorun 1.50€, nelly.comilta peräisin olleen uuden pitsisen crop topin 5€, revittyä mallia olevat farkut 3€, kirjoja muun muassa kovakantinen matkijanärhi 2€, tuikkukippoja ja muita vaatteita. Ikää 23.

Se toinen puoli siellä on ollut aika tyhjä ja osa paikoista vähän nääh. Mutta yleensä mukana ollu pari huippupaikkaa mistä sitten keränny kamaa mukaan.

Tai sitten mulla ollut vaan hyvä tuuri.

Ootko käynyt useinkin? Ehkä siellä sit kannattais käydä. Oon kyllä noita kolmea muuta kirppistä pitänyt aarreaittana. Kuhan on vaan oikeaan aikaan kiertelemässä.

Vierailija

Muutaman kerran eli en voi vannoa että aina olisi tollasta. Viimeksi tainnut käydä lokakuussa. Mutta samalla vaivallahan siellä käy, jos shoppiksella pistäytyy :)

Ykkösbasaarista oon kuitenkin eniten tykännyt. Saa nähdä millanen se niiden uusi kirppis on sitten tammikuussa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat