Vakkari-Alkon myyjä kommentoi ostoksiani "Tästä viinistähän sä näköjään pidät"

Vierailija

Käyn yleensä joka perjantai ostamassa pullon sekä minun että miehen lempiviiniä. Aika usein sama myyjä. Ihan hymyillen ja ystävälliseen sävyyn sen sanoi mutta takana jonottaneilta tuli aika kummaksuvia katseita.

Olenko mielensäpahoittaja kun tunsin oloni kiusaantuneeksi? Ne takana tulijat luulivat varmaan että ravaan siellä suunnilleen jatkuvasti.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Olisi muuten kansanterveydellisesti tosi hyvä, jos Alkon myyjille annettaisiin rahastuksen lisäksi provikkapalkkainen raittiystyöntekijän homma. Mitä enemmän saa vakkariasiakkaita raitistettua kommenteillaan, niin sitä enemmän tulee fyrkkaa ;).

Vierailija

No jatkuvastihan sä käyt jos joka perjantai siellä asioit. 52 perjantaita vuodessa aina sama viini, niin eikö siitä voi päätellä, että pidät ko. viinistä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisi muuten kansanterveydellisesti tosi hyvä, jos Alkon myyjille annettaisiin rahastuksen lisäksi provikkapalkkainen raittiystyöntekijän homma. Mitä enemmän saa vakkariasiakkaita raitistettua kommenteillaan, niin sitä enemmän tulee fyrkkaa ;).

raittius-

Vierailija

Mitäs pienistä, ei tuollaista oikeasti kukaan niistä jonottajista jää muistelemaan. Ihan hyvillä mielin taas ensi perjantaina uutta pulloa hakemaan ja moikkaus vakkarimyyjälle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käyn yleensä joka perjantai ostamassa pullon sekä minun että miehen lempiviiniä. Aika usein sama myyjä. Ihan hymyillen ja ystävälliseen sävyyn sen sanoi mutta takana jonottaneilta tuli aika kummaksuvia katseita.

Olenko mielensäpahoittaja kun tunsin oloni kiusaantuneeksi? Ne takana tulijat luulivat varmaan että ravaan siellä suunnilleen jatkuvasti.

No mutta niinhän sinä kertomasi mukaan ravaatkin.

Vierailija

Mä lopetin hetkeksi lähialkossa käymisen, kun myyjä moikkas mulle, kun vaan ohi kävelin. Se oli noloa! :D

Kerran myös yksi myyjistä tuumas, että ensi viikolla on tulossa erästä uutta luomu viiniä. Varmasti sopii mun makumaailmaani. Siinä vaiheessa olin vajota maanalle. Ja taas toisen alkon kautta kotiin sen jälkeen pari kuukautta.

Ihan tavallisia asiakaspalvelutilanteitahan nuo ovat, mutta en vaan osaa suhtautua.

Vierailija

No olenko nyt alkoholisti kun juomme perjantaina raskaan työviikon jälkeen pullon viiniä miehen kanssa puoliksi? :D  (silloin myös syömme paremmin kuin arkena)

ap

Vierailija

No kyllä olet mielensäpahoittaja. Kyseinen asiakaspalvelija muisti sut entuudestaan ja vielä mistä tuotteista tykkäät niin mulle ainakin olis tullu hyvä mieli. Eivät kaikki jää samalla tavalla mieleen.

Vierailija

No periaatteessa kommentti ei ollut korrekti muiden kuullen sanottuna, tottakai ei tarkoittanut mitään pahaa mutta onhan tuo vähän outo kommentti asiakaspalvelijalta. 

En itsekään enää asioi lähikaupassa jossa tuttu myyjä kommentoi "ai onks nää uudet siteet muuten hyviä ku viimekskin ostit?, Ai nää vakioeväät taas hehheh". 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No olenko nyt anlkoholisti kun juomme perjantaina raskaan työviikon jälkeen pullon viiniä miehen kanssa puoliksi? :D  (silloin myös syömme paremmin kuin arkena)

ap

No ei se myyjä sitä tiedä vaan voi ajatella että juot sen yksin kun jatkuvasti siellä ravaat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat