Lapsi on huutanut melkein koko yön, sekoan...
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä, muistan tuon niin elävästi. Siksi meillä jäi lapset kahteen. Esikoinen nukkui kuin unelma 6 tunni yö-unia, Mutta kuopus heräsi 30 minuutin välein. 8 kuukautta se kesti, ennen kuin sain nukuttua 5 tuntia putkeen. Olin muuten todella väsynyt, ja lapsesta ei läytynyt mitään vikaa. Neuvolassa minulle sanotiin ylimielisesti, että vauvat huutavat.
Tuota olen itsekin kuullut lähipiirin vauvaperheiltä, että neuvolasta ei pahemmin saa apua lapsen jatkuvaan itkuun. Kun on sitten lopulta käytetty lääkärissä, niin on löytynyt mm. refluksiaa. Annettu pienelle lääkitys ja huuto on alkanut pian vähentyä.
Joten jos lapsi huutaa aivan alvariinsa, niin kannattanee ennemmin käyttää lääkärissä kuin ottaa puheeksi neuvolassa.. Jos heidän mielestään on ihan normaalia, että vauvat itkevät kellon ympäri tauotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa paska. Ap
Valtiovalta kans!
Nyt ollaan asialinjalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä viestejä nyt pakko survoa joka ketjuun? Ei tämäkään avautumisesi taida nyt liittyä asiaan ja aloitukseen mitenkään. Mene pois, teille on varmaan omia foorumeita jotka itseänne jaksatte mamu-asioilla kiihdyttää koko ajan...
Miksi lainasit sitä viestiä? Asiattomat viestit poistetaan, mutta niitä lainaamalla vain levität sontaa.
Ai, tähän asti on poistettu kokonaiset ketjut jos yksikin tällainen on mukaan tullut. Siksi.
Modet on sitten oppineet ottamaan vaan yksittäiset viestit pois, viimeinkin...
Höpö höpö. Olen aikojen kuluessa ilmoittanut luultavasti yli sata viestiä asiattomiksi, aina ollaan poistettu viestit. Eri asia jos koko ketju on mätä, nämä tietysti lähtee.
Kyllä täältä on viimeaikoina poistunut viivana ihan asiallisia, mitenkään mamuihin liittymättömiäkin kokonaisia ketjuja yhden tai kahden asiattoman kommentin takia. Ruuhkaa vissiin, niin on helpompaa poistaa koko ketju?
No kyllä mä silti jatkan asiattomien viestien ilmoittamista kuten ennenkin. Älä sä jatkossa lainaa niitä asiattomia, voit osoittaa viestisi heille vaikka kutsumalla viestin numerolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä viestejä nyt pakko survoa joka ketjuun? Ei tämäkään avautumisesi taida nyt liittyä asiaan ja aloitukseen mitenkään. Mene pois, teille on varmaan omia foorumeita jotka itseänne jaksatte mamu-asioilla kiihdyttää koko ajan...
Miksi lainasit sitä viestiä? Asiattomat viestit poistetaan, mutta niitä lainaamalla vain levität sontaa.
Ai, tähän asti on poistettu kokonaiset ketjut jos yksikin tällainen on mukaan tullut. Siksi.
Modet on sitten oppineet ottamaan vaan yksittäiset viestit pois, viimeinkin...
Höpö höpö. Olen aikojen kuluessa ilmoittanut luultavasti yli sata viestiä asiattomiksi, aina ollaan poistettu viestit. Eri asia jos koko ketju on mätä, nämä tietysti lähtee.
Kyllä täältä on viimeaikoina poistunut viivana ihan asiallisia, mitenkään mamuihin liittymättömiäkin kokonaisia ketjuja yhden tai kahden asiattoman kommentin takia. Ruuhkaa vissiin, niin on helpompaa poistaa koko ketju?
No kyllä mä silti jatkan asiattomien viestien ilmoittamista kuten ennenkin. Älä sä jatkossa lainaa niitä asiattomia, voit osoittaa viestisi heille vaikka kutsumalla viestin numerolla.
Lisään: tästäkin ketjusta poistettiin se asiaton, sekä sinun lainauksesi, koska ilmoitin molemmat asiattomiksi :D Silti ketju killuu täällä, koska yleisesti ei ole mätä. Hyvin ja nopeasti toimii ylläpito.
Huonosti nukutut yöt ja yötä päivää huutavat tenavat ovat niitä kaupanpäällisiä sille vällyjen leyhyttelylle. Itepä olet lapsesi hankkinut. Ei varmaankaan tullut yllätyksenä, että lapset eivät ole herttaisia kiiltokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Meillä pyysi koira kolmesti pihalle kun on ripulilla ja olen jo tästä niin väsynyt, että tein aivan oikean päätöksen kun päätin jäädä lapsettomaksi.
Tarkoitukseni ei ole ivailla, vaan päin vastoin, ihailen teitä jotka jaksatte! Tsemppiä sinne! :)No mä en taas ikinä aio ottaa koiraa. Riesaa siitäkin on. Ap
miehestä puhumattakaan =D
Sitten voi käydä kuin mulle, että olen nukkunut 6h joskus ehkä kolme vuotta sitten, 5h viime lauantaina ja sitä ennen taisin nukkua lokakuun alussa ja nämä on luxusta. Ja alkaa jo tuntua, että unenlaatu paranee, kun on peräti kaksi viiden tunnin jaksoa kolmen kuukauden aikana. Kokonaiset yöunet on olleet joskus 90-luvulla. Onneksi ikää jo, niin jaksaa paremmin valvoa.
Ap ei tainnut saada haluamaansa kaikua täältä, jos kerran on sama joka haistattelee. Mutta selvitä nyt hyvä ihminen edes poissulkumielessä, ettei lapsella ole esim. korvatulehdusta: onhan huutoon jokin syy ja voi olla helppokin hoitaa paremmaksi.