Pitäisi joskus joulun aikoihin käydä katsomassa vanhempia.t.ammattivalittaja

Vierailija

On vaan niin kiire taas lomalla etten oikein tiedä miten kerkiäisi.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiire? Lomalla?
Niin koska se on miehelleni harvinainen juttu että hänellä on 2-2,5 viikkoa lomaa putkeen. Muuten ei ole kuin viikko kesäkuussa ja viikko heinäkuussa.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä kiireitä teillä on? Ei mikään pakko oo.
Miehellä alkaa joululoma ehkä 22.12 toivottavasti eli lahjat pitää hommata, sitten viettää ihan normaali jouluaatto ja tapaninpäivänä lähdetään viikoksi Aruballe muutenkin joka vuosi lomat on tosi hyvin suunnitellut että lapsikin pääsee joskus johonkin.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evvvk
Sun ei kannata avata mun aloituksiani.ap

Ei kannata kenenkään muunkaan.

Ei niitä pakko ole avata.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä alkaa joululoma ehkä 22.12 toivottavasti eli lahjat pitää hommata, sitten viettää ihan normaali jouluaatto ja tapaninpäivänä lähdetään viikoksi Aruballe muutenkin joka vuosi lomat on tosi hyvin suunnitellut että lapsikin pääsee joskus johonkin.ap

Hahhah, viimeksi kerroit että lähdette kahdeksi viikoksi. Niin ne suunnitemat muuttuu

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hahhah, viimeksi kerroit että lähdette kahdeksi viikoksi. Niin ne suunnitemat muuttuu

Viikoksi olen aina sanonut että lähdetään, ei me kahta viikkoa siellä kerittäisi olemaan. Muutenkin lomat on yhtä suunnittelua kiireisten aikataulujen takia.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Viikoksi olen aina sanonut että lähdetään, ei me kahta viikkoa siellä kerittäisi olemaan. Muutenkin lomat on yhtä suunnittelua kiireisten aikataulujen takia.ap

Minä muistan myös että kerroit lähteväsi kahdeksi viikoksi. Puhut pelkää p@#kaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vähän aikka siten ruikutit, kun mies on aina töissä. Pakkohan jonkun on matkarahat tienattava.
Mies olisi muutenkin aina töissä vaikka ei matkustettaisi ikinä mihinkään. Sille on tullut tänä vuonna hyvin työtarjouksia ja ahneena haluaa ne kaikki tehdä.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosi hankala muuttaa matkan pituutta sen jälkeen kun on sen jo maksanut. Joudutte maksamaan lennotkin sitten moninkertaisesti, voivoi.
Viikoksi olen sanonut että sinne kaksin mennään. Ei meillä anoppi edes halua olla lapsen kanssa kahta viikkoa eikä aika muutenkaan riitä. Ehkä skippaan vanhemmilla käynnin.ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat