Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi on huutanut melkein koko yön, sekoan...

Vierailija

Lapsiperhe-elämä on kidutusta.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Tiedän tunteen...paljon tsemppiä tähän päivään! Lapsiperhe-elämässä on se hyvä puoli, että harvoin on kahta samanlaista päivää peräkkäin :)

Ota tänään rennosti ja toivottavasti saat ensi yönä nukkua.

Vierailija

Tsemppiä! Meillä pyysi koira kolmesti pihalle kun on ripulilla ja olen jo tästä niin väsynyt, että tein aivan oikean päätöksen kun päätin jäädä lapsettomaksi.
Tarkoitukseni ei ole ivailla, vaan päin vastoin, ihailen teitä jotka jaksatte! Tsemppiä sinne! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Meillä pyysi koira kolmesti pihalle kun on ripulilla ja olen jo tästä niin väsynyt, että tein aivan oikean päätöksen kun päätin jäädä lapsettomaksi.
Tarkoitukseni ei ole ivailla, vaan päin vastoin, ihailen teitä jotka jaksatte! Tsemppiä sinne! :)

No mä en taas ikinä aio ottaa koiraa. Riesaa siitäkin on. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen...paljon tsemppiä tähän päivään! Lapsiperhe-elämässä on se hyvä puoli, että harvoin on kahta samanlaista päivää peräkkäin :)

Ota tänään rennosti ja toivottavasti saat ensi yönä nukkua.

Joo on paskoja ja helvetin paskoja päiviä.
Enkä todellakaan kestä päivää näillä parin tunnin unilla iltaan asti. Päiväunille mahdollisimman pian. Ja yhtään lasta enempää en tee. Ap

Vierailija

Lapsiperhe-elämä kidutusta? Haloo ei kai lapset huvikseen öitä huuda, vaan jotain on vialla. Mietihän nyt lapsesi vointia äläkä omaa väsymistäsi. 

Vierailija

Ap on taas sarjassamme niitä eukkoja, joiden ei olis ikinä pitäny lisääntyä. Mitä oikein odotit? Puettavaa hiljaista nukkea? Olisit siinä tapauksessa piipahtanut marketin leluosastolla ja pitäny reidet kiinni. Säälittävä vinkuva pentu olet vielä itsekin, kehtaatkin ulista omaa kurjaa oloasi, kun lapsiparka huutanut koko yön, on varmasti kipeä ja tuollaisen "äidin" kanssa varmaan vielä turvatonkin :(

Vierailija

Joo, toi on ihan kauheeta aikaa. Meillä kesti noin kolme ensimmäistä vuotta. Mutta eipä sillä lapsellakaan kivaa ole ollut... :-(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsiperhe-elämä on kidutusta.

Niin. Se sun kauhea lapsiperhe-arkesi on sun lapsesi lapsuus. Mieti sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mä en taas ikinä aio ottaa koiraa. Riesaa siitäkin on. Ap

Vaikutatpa vähän nihkeältä ihmiseltä. Tiesitkä että kaikesta ylimääräisestä 'ekstrasta' elämässäsi on riesaa? Jos vaikka muuttaisit ihan itseksesi asumaan, jos todella ottaa noin koville.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat