"Nirso" nainen täällä
- En halua miestä joka kertoo mulle miten ison pökäleen tuotti aamupaskalla käydessään.
- En halua miestä joka tunkee päälle ja pitää väkisin epämukavassa asennossa sängyssä
- En halua miestä joka on lisääntynyt jonkun kanssa, mullakaan ei ole lapsia
- En halua miestä joka on niin ruma että mua kuvottaisi kaikki läheisyys (tavallinen ulkonäkö kyllä riittää mutta pitää olla vähintään siedettävä omaan makuuni)
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää siis tietää etukäteen, mitä aikoo tehdä muijan kanssa esim. kolmen vuoden päästä?
Tää on nyt ajatusleikki. Mitä tekisit tyttöystäväsi kanssa varattomana?
Edelleenkin, sen näkee sitten. Sitä nyt ei tiedä etukäteen mitä asioita tykkää tehdä muijan kanssa yhdessä.
Sulla ei siis ole rahaa tehdä mitään eikä myöskään mielikuvitusta keksiä mitään tekemistä.
Sulta ei kyllä puutu mielikuvitusta keksiä tekosyitä rahanahneuttasi peittelemään.
Et edelleenkään kertonut mitä tekisit. Jos mä kerron mitä mä tykkään tehdä vapaa-ajalla?
Tykkään käydä huvipuistoissa, vesipuistoissa ja eläintarhoissa. Tykkään syödä hienoissa ravintoloissa ja käydä laadukkaissa yökerhoissa. Jos haluan nähdä jonkun elokuvan, niin käyn sen katsomassa elokuvateatterissa ensi-iltana, enkä odota niin kauaa, että se ilmestyy dvd:lle, jotta voisin warettaa sen. Tykkään myös laadukkaista konjakeista ja viskeistä ja hyvistä sikareista. Rakastan myös matkustelua.
Nämä siis esimerkkinä mistä minä tykkään, joten kerro mitä tekisit kanssani?Opettasin sinua provoomaan paremmin AV:lla.
Ja mikähän kyseisessä viestissä oli provoa?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käydä huvipuistoissa, vesipuistoissa ja eläintarhoissa. Tykkään syödä hienoissa ravintoloissa ja käydä laadukkaissa yökerhoissa. Jos haluan nähdä jonkun elokuvan, niin käyn sen katsomassa elokuvateatterissa ensi-iltana,
Huvipuistoon, eläintarhaan, elokuviin ja dokaamaan yökerhoon voin kyllä lähteä. Tosin paskantärkeä hienostelu jossain gordonramsayn hyväksyttämässä snobiravintolassa ei kiinnosta.
Tosin sä vaikutat sinällänsä niin paskantärkeältä snobilta, että sun kanssa lienee joka tapauksessa mahdotonta vietää hauskaa iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käydä huvipuistoissa, vesipuistoissa ja eläintarhoissa. Tykkään syödä hienoissa ravintoloissa ja käydä laadukkaissa yökerhoissa. Jos haluan nähdä jonkun elokuvan, niin käyn sen katsomassa elokuvateatterissa ensi-iltana,
Huvipuistoon, eläintarhaan, elokuviin ja dokaamaan yökerhoon voin kyllä lähteä. Tosin paskantärkeä hienostelu jossain gordonramsayn hyväksyttämässä snobiravintolassa ei kiinnosta.
Tosin sä vaikutat sinällänsä niin paskantärkeältä snobilta, että sun kanssa lienee joka tapauksessa mahdotonta vietää hauskaa iltaa.
Eli yökerhossa vetäisit pään täyteen ja saisin hävetä sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei ole mun ongelma, että olet näköjään paskatärkeä snobi, joka pitää itseään niin vitun erinomaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei ole mun ongelma, että olet näköjään paskatärkeä snobi, joka pitää itseään niin vitun erinomaisena.
Ei. En ole paskantärkeä snobi, enkä pidä itseäni erinomaisena. Räkä poskella örveltävä mies on vain nolo.
Oishan se aika jännä jos mies kelpais ihan vaan sellaisenaan. Jos nyt "leikitään" ettei muka pyydettäis rahaa, niin sitten voidaan keksiä kiva mielikuvitusleikki, että mitä kaikkea muuta sitten voitais vaatia mieheltä!
Vierailija kirjoitti:
Ei. En ole paskantärkeä snobi, enkä pidä itseäni erinomaisena. Räkä poskella örveltävä mies on vain nolo.
Ja takakireä, itseään niin vitun erinomaisena pitävä snobi on lähinnä tylsä ja äärimmäisen rasittava tyyppi, jonka ei voi säätää mitään hauskaa koska "eihän se kehtaa". Sitähän voi tulla vaikka säädettyä kännissä" jotain noloa".
Ei ole tästäkään keskusteltusta vaikea päätellä kumpi pystyy olemaan vapautuneemmin oma itsensä ja viettämään hauskaa iltaa rehellisesti, ilman että pitää esittää niin vitun erinomaista.
Tuli mieleen tää biisi tästä keskustelusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja takakireä, itseään niin vitun erinomaisena pitävä snobi on lähinnä tylsä ja äärimmäisen rasittava tyyppi, jonka ei voi säätää mitään hauskaa koska "eihän se kehtaa". Sitähän voi tulla vaikka säädettyä kännissä" jotain noloa".
Ei ole tästäkään keskusteltusta vaikea päätellä kumpi pystyy olemaan vapautuneemmin oma itsensä ja viettämään hauskaa iltaa rehellisesti, ilman että pitää esittää niin vitun erinomaista.
Sun mielestä hauskanpitoa on räkäkännit, mun mielestä taas on hauskaa mennä yökerhoon, juoda joitain drinkkejä, tanssia ja muutenkin pitää hauskaa kavereiden kanssa. En näe mitään hauskaa vetää päätä niin täyteen, etten muistaisi illasta mitään ja etten aamulla olisi niin hyvässä kunnossa, että päivä menee krapulaa nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä hauskanpitoa on räkäkännit, mun mielestä taas on hauskaa mennä yökerhoon, juoda joitain drinkkejä, tanssia ja muutenkin pitää hauskaa kavereiden kanssa. En näe mitään hauskaa vetää päätä niin täyteen, etten muistaisi illasta mitään ja etten aamulla olisi niin hyvässä kunnossa, että päivä menee krapulaa nukkuessa.
Teillä on kumma tapa aina leimata ennen kuin edes tiedätte toisesta ihmisestä nimeäkään. Tossa aiemmin joku huuteli että makoilis vaan sohvalla ja jois kaljaa ja nyt sun päähän ei mene mitään muuta mahdollisuutta kuin että mies ois aina vaan perskännissä. En nyt ole tää sama tyyppi joka sulle aiemmin vastaili, mutta itse en edes käytä alkoholia juuri lainkaan. Varsinkin näin työttömänä ei olis hirveästi muutenkaan vara ryypätä ja siitäkin säästyy rahaa tehdä jotain muuta kivaa sen sijasta.
Kylläpä tälle unelmakumppanille alkaa kertyä näitä toinen toistaan vetovoimaisempia piirteitä näiden keskustelujen myötä.
Keskenkasvuisuuden, loisimisen, vastuunottokyvyttömyyden, laiskuuden, itsekeskeisyyden, itsekritiikin puutteen, katkeruuden ja ahneuden lisäksi tämän ketjun perusteella voinee liittää mukaan myös alemmuuskompleksin paremmin tienaavia kohtaan.
Tällainen helmi viedään varmasti käsistä? Paitsi ne ahneet akat tietysti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on kumma tapa aina leimata ennen kuin edes tiedätte toisesta ihmisestä nimeäkään. Tossa aiemmin joku huuteli että makoilis vaan sohvalla ja jois kaljaa ja nyt sun päähän ei mene mitään muuta mahdollisuutta kuin että mies ois aina vaan perskännissä. En nyt ole tää sama tyyppi joka sulle aiemmin vastaili, mutta itse en edes käytä alkoholia juuri lainkaan. Varsinkin näin työttömänä ei olis hirveästi muutenkaan vara ryypätä ja siitäkin säästyy rahaa tehdä jotain muuta kivaa sen sijasta.
Tuo käyttää ja hänelle baariin meno tarkoittaa vain dokaamista, joten eiköhän hän ole baarissa aina räkä poskella. Sitten varmaan parisuhteessa pummisi naiselta rahaa, kun baariin meni kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuinkin tosta sun "miestä saa hävetä" hurkastelusta. Olisi todella rasittavaa, suorastaan vaivalloista viettää ilta seurassa, jossa ei saa vetää rehellisiä naamoja sen takie, ettei vaan "nolaa naista".
Voin kyllä kuvitella millaista illanvietto on sun seurassa. Jossain kulmapöydässä tissutellaan viiniä "paremmassa seurassa" ja tietenkään känniin ei saa tulla, koska eihän se tietenkään ole soveliasta tässä "paremmassa seurassa". Siellä sitten hurskastellaan porukalla ja katsellaan nokanvartta pitkin ihmisiä, jotka uskaltavat viettää hauskaa iltaa täysillä ja rehellisesti.
Itse ainakin valitsen mieluummin sen seuran, jossa voi bilettää täysillä ja rehellisesti, eikä tarvitse koko ajan miettiä kuinka paljon jonkun hienostelijasnobin ego siitä kärsii.
Hei ap! Vedin äsken vessanpöntöstä alas sellaisen pökäleen että, haluatko tulla katsomaan?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tälle unelmakumppanille alkaa kertyä näitä toinen toistaan vetovoimaisempia piirteitä näiden keskustelujen myötä.
Keskenkasvuisuuden, loisimisen, vastuunottokyvyttömyyden, laiskuuden, itsekeskeisyyden, itsekritiikin puutteen, katkeruuden ja ahneuden lisäksi tämän ketjun perusteella voinee liittää mukaan myös alemmuuskompleksin paremmin tienaavia kohtaan.
Tällainen helmi viedään varmasti käsistä? Paitsi ne ahneet akat tietysti...
Täällä on kuules näitä unelmakumppaneita useampiakin kuin vaan yksi kirjoittelemassa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuinkin tosta sun "miestä saa hävetä" hurkastelusta. Olisi todella rasittavaa, suorastaan vaivalloista viettää ilta seurassa, jossa ei saa vetää rehellisiä naamoja sen takie, ettei vaan "nolaa naista".
Voin kyllä kuvitella millaista illanvietto on sun seurassa. Jossain kulmapöydässä tissutellaan viiniä "paremmassa seurassa" ja tietenkään känniin ei saa tulla, koska eihän se tietenkään ole soveliasta tässä "paremmassa seurassa". Siellä sitten hurskastellaan porukalla ja katsellaan nokanvartta pitkin ihmisiä, jotka uskaltavat viettää hauskaa iltaa täysillä ja rehellisesti.
Itse ainakin valitsen mieluummin sen seuran, jossa voi bilettää täysillä ja rehellisesti, eikä tarvitse koko ajan miettiä kuinka paljon jonkun hienostelijasnobin ego siitä kärsii.
Ja kyllä, todellakin toivon, että nainen on samaa lajia eli uskaltaa bilettää rehellisesti ja täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kuules näitä unelmakumppaneita useampiakin kuin vaan yksi kirjoittelemassa. :)
Tätähän monet palstan vammat eivät ymmärrä. Ihan oikeasti luulevat, että kaikki samanhenkiset viestit tulevat yhdeltä ja samalta henkilöltä, vaikka näiden viestien välissä onkin usein vain muutama sekunti eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä, todellakin toivon, että nainen on samaa lajia eli uskaltaa bilettää rehellisesti ja täysillä.
Sun mielestä bilettäminen on vain räkäkännien vetämistä? Miksi et siis biletä kotona? Et sä tarvi baaria räkäkännien vetämiseen. Itse ainakin pidän hauskaa baarissa tanssimalla, juomalla drinkkejä, tutustumalla uusiin ihmisiin ja juttelemalla ystävien kanssa.
Mutta se on hyvä, että noilla sun kriteereillä sulle kelpaa jokainen lähiräkälän vanha ja työtön alkoholistilehmä.
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä bilettäminen on vain räkäkännien vetämistä? Miksi et siis biletä kotona? Et sä tarvi baaria räkäkännien vetämiseen. Itse ainakin pidän hauskaa baarissa tanssimalla, juomalla drinkkejä, tutustumalla uusiin ihmisiin ja juttelemalla ystävien kanssa.
Kysehän ei ole siitä miten sä itse vietät iltaa, vaan sun seurassa näköjään joutuisi itsekin viettämään iltaa sun laatiman etiketin mukaan, ettei vaan vahingossakaan "nolaa sua". Illanvietto tuollaisen ihmisen kanssa on oikeasti lähinnä rasittavaa ja teennäistä.
Opettasin sinua provoomaan paremmin AV:lla.