Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kuinka tärkeä aspekti naisen selsikkyydessä on hyvä perse?

Vierailija
30.11.2015 |

Voiko olla seksikäs, jos perse ei ole hyvä, vaan esim. latta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äijät osaa valittaa ja nalkuttaa ja haukkua rumasti naista. Paljon enemmän kuin naiset sitä tekee. Oli naisella sitten minkälainen perse tai äijällä millanen kyrpä tahansa. Pitäkää äijärumilukset vain törkeä kyrpänne piilossa ja lopettakaa kyrvällänne ajattelu 😁

Vierailija
42/46 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on iso peppu kyllä aikamoinen houkutin ja pidän muodokkaista naisista muutenkin. Pikku lisäkilot eivät todellakaan aiheuta mitään negaatiota. 

Mutta kun mietin tarkemmin, niin ei se suuripeppusuus nyt mikään ehdon olen - on tullut vastaan jos minkämoista pepputyyppiä eikä seksin nautittavuus ole loppupelissä ollut kiinni siitä millainen se peppu on ollut; viimeksi parhaimmat kokemukset on tullut ei niin suuren pepun omaavalta naiselta. Eli molemmilla ominaisuuksilla olevien naisten kanssa on tullut touhuttua, ja molemmissa pepputyypeissä on ollut sitten hyviä ja huonoja tapauksia - enkä nyt itsekään kaikissa tilanteissa varmaan mikään makkariorhi ole ollut heh : )

Sanoisin että naisten pepuissa on sitä visuaalista vetovoimaa, mutta seksikkyys kyllä tulee jostain muusta (kuten joku jo kirjoitti). Naisilla nyt sattuu olemaan suuria ulkonäköpaineita, vaikka sellainen normirunkoinen on todellakin hyvinkin hottis siellä makkarissa - ja lattapersus tuntuu kyllä yhtä hyvältä kuin se muhkeampi tapaus.

Eli seksikkyys on monen asian summa. Ulkonäkö on miehille kuitenkin jokseenkin tärkeä seikka - tämä täytyy myöntää. Siis olen tavannut upeita naisia joiden persoona on ollut mitä mahtavin, mutta heissä on ollut jotain joka ei ole sitten sytyttänyt- sama juttu on myös toisinpäin, en usko että itsekään nyt kaikkia naisia sytyttäisin.

Eli lattaperse (kuten ap nimitti) on todella seksikäs kunhan sen kantaa seksikkäästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kyllä sellainen rehevä takapuoli naisella on hyvältä näyttävä. Ja mieluiten luonnollisesti kookas, ei mikään saliperse.

Vierailija
44/46 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun pitää olla hyvä ja sitä pitää ymmärtää tarjota miehelle herkästi. Pillun ympärillä oleva rasva ei haittaa niin paljon jos se ei nyt aivan vittua sulje saavuttamattomiin

T. Häntäheikki

Vierailija
45/46 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa miestä häntäheikin kanssa. Naisen tulee olla valmis nussimaan jos mies haluaa. Sen takia nainen otetaan että saa nussia ja päästää lastinsa tarpeen tullen. Sen takia nainen otetaan ei perseen takia. Se vitunreikä on tärkein.

Vierailija
46/46 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun sun persehän on juuri täydellinen, pieni, mutta varmaankin sen kuitenkin erottaa muodoltaan naisen perseeksi?

Minulle on tärkeintä naisessa perse, ei missään tapauksessa liian iso, mutta pitää siis erottaa, että on naisen perse, eikä minkään pojan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi