Mies! Kuinka tärkeä aspekti naisen selsikkyydessä on hyvä perse?

Vierailija

Voiko olla seksikäs, jos perse ei ole hyvä, vaan esim. latta?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Tässä on varmaan aika paljon henkilökohtaisia eroavaisuuksia. Itselle pylly on tissejä tärkeämpi. Seksikkyys on kuitenkin enemmän kiinni kokonaisuudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus ratkaisee

Sama. Seksikkyys eikä kauneuskaan kaadu oikein mihinkään yksittäiseen asiaan. No, ehkä joku reikä otsassa tms., mutta ei siis pelkkään huonot tissit tai perse.

Vierailija

Ei kauheasti väliä.

Naisen seksikkyys syntyy olemuksesta.

Tietysti, jos pitäisi valita kuvan perusteella, niin on pyllylläkin väliä, mutta enemmän merkkaa katse ja hymy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus ratkaisee

Sama. Seksikkyys eikä kauneuskaan kaadu oikein mihinkään yksittäiseen asiaan. No, ehkä joku reikä otsassa tms., mutta ei siis pelkkään huonot tissit tai perse.

Reikä otsassa, tai huomattava ylipaino.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voiko olla seksikäs, jos perse ei ole hyvä, vaan esim. latta?

Voi, mut ei sais olla liian löysä sit?

Tee jalkakyykky, lunges, lankutus (suorat ja kyljet) ja wht sekä selkäliike maaten, niin saat hetkessä koko lantionseudun muuttumaan ja persettä lisää, ainakin muotoa.

Noilla viidellä liikkeellä, googlaa jostain mallisuoritukset noille? Voi tehdä kotona ja kyykyn vaihtaa esim yhden jalan kyykkyyn, joku versio.

Arto

Tietenkin voi! Kokonaisuushan se on se tärkein. Mutta ihan henk.kohtaisesti - persemies kun olen - pidän takamusta tärkeänä katseenvangitsijana. Kyllä se naisen kehossa on se tärkein muoto. Mutta ehdottomasti en naista kieltäydy tapaamasta vain koska peppu ei ole treenattu. En minä nyt niin pinnallinen ole. Tissit taas eivät kiinnosta melkein ollenkaan. Jos on pakko valita, niin suosin pieniä, siroja.

M30v

Vierailija

PERSE ON TÄRKEÄ, mutta silti lattapersenainenkin voi totta kai olla seksikäs, koska kokonaisuus ratkaisee. Ei tässä mitään 100%:sia persefetisistejä sentään olla.

Myös esim. muodokkaat, kauniit tissit on seksikästä, mutta silti olen pannut erittäin iloisesti aivan tissitöntä naista. Sillä oli mm. kiva perse ja söpö naama.

Vierailija

Vastaan naisena, jolla on pieni takamus. Siis todella, sitä on useammankin kerran verrattu teinipojan perseeseen (olen 33-v nainen.. tosi kiva), mutta voin kertoa, etten ole ikinä ilman seuraa jäänyt, olemattomasta ahteristani huolimatta :D Keskityn muihin ominaisuuksini, mulla on kaunis hymy ja tuikkivat silmät, ja jopa ihan kivan kokoinen rintavarustus. Oon saanut kuulla olevani sekä kaunis että seksikäs. Asenteesta se on kiinni, eikä pakaroista :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat