Nykyään kaikilla on jatkuvasti älypuhelin kädessä. Jos älypuhelimet otettaisiin meiltä kokonaan pois, millä me korvaisimme älypuhelimen jätt...

Vierailija

Millä täyttäisimme aukon? Otsikkoon tuli väärä sana enkä jaksa korjata koska kirjoitan puhelimella enkä näe koko otsikkoa.

Kommentit (11)

Vierailija

Nykyisin kaikki aina töllöttävät televisiota. Jos televisiot otettaisiin meiltä kokonaan pois, millä me korvaisimme television jättämän aukon elämässämme?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nykyisin kaikki aina töllöttävät televisiota. Jos televisiot otettaisiin meiltä kokonaan pois, millä me korvaisimme television jättämän aukon elämässämme?

Tee siitä oma keskustelu jos haluat. Tämä ei ollut mitään vattuilua, kun itsellänikin on jatkuvasti puhelin kädessä. Ap

Vierailija

Minulla ei ole älypuhelinta. Sitten on, jos mies ostaa Marshallin ja minä saan miehen vanhan Sonyn. Mitään suurta tarvetta minulla ei älypuhelimelle ole, koska en kuitenkaan raaskisi sillä käyttää nettiä. Liian kallista ja ehdin netteilemään aivan hyvin kotikoneellakin. Puhelin on minulla vain puhumista ja tekstiviesteilyä varten. Mutta minä olenkin jo 50 täyttänyt. :D

Vierailija

Nuorilla naisilla tuo puhelin tuntuu olevan kasvanut käteen kiinni. Autolla ajaessa ja kävellessä pidetään puhelinta näkökentässä kaiken aikaa.

t.mies

Vierailija

Pitäisi sitten varmaan katsoa ystävää silmiin ja puhua hänen kanssaan.

Puhelimeksi riittää kyllä ihan hyvin vanhanaikainen näppäinmatkapuhelin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puhelinta voi räpeltää melkeinpä missä vaan ja koko ajan vaikka tekisi muuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuorilla naisilla tuo puhelin tuntuu olevan kasvanut käteen kiinni. Autolla ajaessa ja kävellessä pidetään puhelinta näkökentässä kaiken aikaa.

t.mies

Osaavat sitä nuoret miehetkin. Itse olin tässä taannoin ajaa fillarilla yhden hepun päälle, kun astui ulos bussista katse alaspäin suunnattuna ja peukaloa näytöllä viipottaen. Minä karjaisemalla "katso eteesi" sain sentään hepun huomion, vaikka jouduinkin hyppäämään alas pyöränsatulasta. Kyseinen bussipysäkki on siis pyörätien laidassa.

Ihme, kun ei vielä ole paljon uutisoitu älykännykkäkuolemista liikenteessä. Läheltä piti -tilanteita on varmasti jo tuhansittain.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat