Lahja lapsen hoitajille

Vierailija

Auttakaa keltanokkamammaa! Lapsi aloitti syksyllä päiväkodissa ja ekaa kertaa siis lahjahommat hoitajille edessä. Ihan ensinnäkin, oletteko ostaneet kaikille ryhmän työntekijöille oman lahjan ja kortin vai jonkun yhteisen jutun kaikille? Ja mitä ihmettä se voisi olla? Meidän päikyssä on aivan ihanat aikuiset ja haluaisimme heitä kyllä todellakin muistaa. Help! :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Annan yhteisen lahjan. Ajattelin pientä koria, jossa on mandariineja, omenoita ja suklaita. Saavat viedä taukohuoneeseensa ja napsia siitä milloin ehtivät.

Vierailija

Lapsi haluaisi itse tehdä "tädeille" helmistä rannekorut. Onkohan se "liian krääsää"? Siis ihana ajatus, mutta ei varmaan tule kamalasti niitä käytettyä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Annan yhteisen lahjan. Ajattelin pientä koria, jossa on mandariineja, omenoita ja suklaita. Saavat viedä taukohuoneeseensa ja napsia siitä milloin ehtivät.

Huomaathan, että hoitajat eivät asu päiväkodilla? Joululomallaanko he tulevat työpaikan kahvihuoneeseen jakamaan herkkukoria? Ja juu, lahja kuin lahja ja ajatus tärkein, mutta entä kun siinä ei ole ihan ajatus kunnossa?

Vierailija

Minun äitini oli lastentarhanopettaja. Sai aina valtavat määrät lahjoja ja kukkia. Äiti oli tosi allerginen mm. pähkinälle sekä kaikille hajusteille, joten ihanasti ajatellut hyväntuoksuiset käsirasvat, suihkugeelit, hyasintit, pähkinälajitelmat jne. jäivät aina käyttämättä. Tätähän eivät tietenkään vanhemmat voineet tietää, mutta kannattaa antaa joku mahdollisimman neutraali lahja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huomaathan, että hoitajat eivät asu päiväkodilla? Joululomallaanko he tulevat työpaikan kahvihuoneeseen jakamaan herkkukoria? Ja juu, lahja kuin lahja ja ajatus tärkein, mutta entä kun siinä ei ole ihan ajatus kunnossa?

Aion antaa lahjan joulujuhlapäivänä, joka on tarhassa 11.12. Meidän tarhamme on päivystävä tarha, joten se on auki myös läpi joulun ja uudenvuoden.

Vierailija

Itse annan aina jotakin kuluvaa; rentouttavan jalka-/käsivoiteen, kauniin kyntilän, laadukasta suklaata (voi olla pienikin rasia), kahvia, teetä, kauniin purkin hunajaa...
Uskoisin, että kaikenlaisia koriste-esineitä on jo... En tiedä, näin nyt vaan ajattelen. Niin ja miksi ajattelen, että pk:n tädit eivät ehkä halua itse tehtyjä keksejä tms.? Ei sillä, etteivätkö he arvosta itse tehtyä, mutta kun/jos antaja on se perhe, jossa on podettu nuhaa, yskää, vatsatautia, ripulia viimeiset seitsemän viikkoa putkeen, niin ei varmaan kauheesti nappaa. Mutta siis edelleen. Tää on vaan mun mielipide.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aion antaa lahjan joulujuhlapäivänä, joka on tarhassa 11.12. Meidän tarhamme on päivystävä tarha, joten se on auki myös läpi joulun ja uudenvuoden.

No siinä tapauksessa :)

Vierailija

Mitähän kaikkea sitä tuli vuosien mittaan annettua... No tosi usein leivoin kuivakakun kahvihuoneeseen koko pk:n henkilökunnalle. Joskus harvoin taas annettiin lahjat vain lasten ryhmien aikuisille. Roosa nauha -heijastimet, keittiöessut (tarjouksesta)... En enää muista :( Ei ollut paljon apua sinulle ap. Mutta jos osaat leipoa, niin vaikka syömistä kahvihuoneeseen koko henkilökunnalle. Tulee kiitettyä samalla esim. siivoajiakin. Tai jos haluaa terveellisempää, niin vaikka hedelmäkori.

Vierailija

Oon antanut suklaata ja lakua (voivat antaa eteenpäin, jos ei pysty syömään tai halua syödä) sekä keväällä kukkakaupan lahjakortin. Sekin vaan 5 euroa, mutta päivähoitopaikan viereiseen liikkeeseen, sieltä sai jo orvokkeja useamman sillä tai sitten jonkun omanvärisen ruusun. Tuosta lahjakortista tuli erityiskiitos, sitä taidan katsoa taas ensi keväänä.

Olen itse opettaja ja saanut lahjoja kiitoksesta muumimukiin. Parasta on ollut itsetehty kortti. :)

Vierailija

Kiitos vinkeistä! Tosi vaikea keksiä mitään järkevää. Ainakin nyt kortit saa lapsi tehdä ja niihin voisi "haastatella" lapsen mietteitä tädeistä. Kovasti haluttaisiin heitä kaikkia kiittää.
Ap

Vierailija

Lapsen kanssa yhdessä mietitty tekstit ja ystävä tekee niistä kangaskassit. Ystävä myös tehnyt kauniit sudenkorentoheijastimet. Lapsen kanssa valittu lahjarasiat joihin vielä jokaiselle kolmelle oma kirje ja joku pieni herkku.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat