Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Jos omistat ripsivärin, avaa tämä!

Vierailija

Pian on tulossa tärkeät juhlat, joihin tahtoisin laittautua. Olen kuitenkin hiljattain allergisoitunut eräälle kemikaalille, jota käytetään yleisesti ripsiväreissä. Jos sun ripsiväripurkissasi EI lue incissä propylene glycol, kerro heti merkki! Kiitos.

Kommentit (15)

Vierailija

Mikan faijan BMW. Se on helmiäisvärinen ja glykolia (tai klygoli niin kuin se suomessa pruugataan sanoa) on vain jäähdyttäjässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luontaistuotekaupoista voisi löytyä?

Mulla on apteekin mascara ja siinä tuota näkyi olevan. 

Ehkäpä. Jos täällä ei osaa kukaan vinkata, kai se on lähdettävä kierrokselle. Turhan kiireinen viikko vain tulossa jo muutenkin.

ap

Vierailija

Yritin oikeen tihrustaa, mut minun mielestä mun ripsarissa ei lue tota. Eli Lancomen definicils ripsari kyseessä. Oli uus vielä tossa paperipakkauksessa niin näky kaikki tuotetiedot. Toi maksaa kyl sit mukavasti reilu kolmekymppii mut on hyvä ripsari.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clinique lash power

Minkä hintaista, onko toimiva?

ap

Olen tykännyt, lähtee pesemällä 39-asteisella vedellä, ei tarvi pesuainetta. Ostin laivalta, hinta siellä n. 20 euroa, maissa varmaan kalliimpi. Incissä on butylene glycol. Mahdatko olla sillekin herkistynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Google on hyvä ystävä.

Niinhän se on, mutta en löytänyt juuri mitään tietoa.

Kiitos, te, jotka olette auttaneet! Teistä on hirmu iso apu.

ap

Vierailija

Mun ripsarin tuoteselosteessa lukee dipropylene glocol. Eli di-alkuosa lisää. Miten se eroaa tuosta ap:ta allergisoivasta aineesta?

Mitä se aine muuten sinulle tekee ap? Silmät turpoavat? Miten sait selville, että on tuo aine, joka allergisoi?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat