Hyi helvetti noita Tokmannin kananmunia

Munaa poskeen ja sassiin

Menin sitten ostamaan Tokmannilta Munatukkunikulan "Tuoreita suomalaisia kananmunia", joiden parasta ennen päiväys piti olla 8.12. Hyi helvetti mikä yllätys oli vastassa kun sitten aioin munia viimein käyttää (onneksi en laittanut suoraan ruokaan), sillä munapaketin munista peräti 6 oli sisältä täysin mustia ja haisi aivan hirveälle! Näiden kananmunien laatuluokka piti olla A. Missä vika? Olen itse säilyttänyt näitä kuivakaapissa huoneenlämmössä, eli ei mitään ongelmaa pitäisi olla sen suhteen! Nyt en aio kyllä enää koskaan ostaa näitä kyseisen firman munia. Olen syönyt joskus jopa kuukauden vanhoja munia, jotka eivät ole silti vielä muuttuneet mustaksi. Kuinka vanhoja munia mahtoivat siis nämä kyseiset munat olla, vaikka päiväystä piti olla vielä jäljellä? Huh huh sanon minä. Voiko olla jokin salamonella tässä erässä?

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Työkaverini sanoi juuri perjantaina, että oli ostanut mätiä kananmunia, vaikka päiväystä piti vielä olla. Täytyypä kysyä oliko sama firma

Vierailija

Ja kyseessä siis ei ollut Tokmannin munat vaan jonkun toimittajan erästä oli kysymys joka sattumoisin oli Tokmannissa myynnissä. Mutta tärkeää oli hyihelvetöidä Tokmannia ja siinähän nyt onnistuttiin.

Vierailija

Tokmannilta ostetut kananmunat ovat aina olleet oikein hyviä, ei valittamista. En ole vielä koskaan elämäni aikana törmännyt pilaantuneisiin kananmuniin, olin sitten ostanut ne mistä tahansa. Säilytän itse kananmunat jääkaapissa, niin varmasti säilyy paremmin ja kauemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyseessä siis ei ollut Tokmannin munat vaan jonkun toimittajan erästä oli kysymys joka sattumoisin oli Tokmannissa myynnissä. Mutta tärkeää oli hyihelvetöidä Tokmannia ja siinähän nyt onnistuttiin.

Tunne sinä saatanan ämmä kanssa vaan leipälapio perseeseesi jos samaistumisesi ja myötätuntosi Minun kokemiani vääryyksiä kohtaan on tuota tasoa. Sinun kaltaisesi epäsosiaaliset psykopaatit kuuluisivat vankilaan. Käytin Tokmannia esimerkkinä, koska näitä paskamunia en ole muualla myynnissä nähnyt. T. Ap

Tais musta kananmuna eksyä väärään paikkaan....?

Vierailija

Älkää ostako halpismunia, vaan luomumunia. Vähemmän mutta parempaa sanonta pätee tässä...

Kysymys ei ole vain kanojen oloista, vaan siitä mitä ne syövät ja miten se vaikuttaa munien ravintoainepitoisuuteen ja terveellisyyteen. Luomumunat ovat keltaisia ja raikkaita, ja ne muut... yöh... en kutsuisi niitä muniksi vaan joksikin epämääräiseksi tehotuotetuksi tekoruoaksi.

Itse en käytä edes leipomiseen tavallisia munia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tokmannilta ostetut kananmunat ovat aina olleet oikein hyviä, ei valittamista. En ole vielä koskaan elämäni aikana törmännyt pilaantuneisiin kananmuniin, olin sitten ostanut ne mistä tahansa. Säilytän itse kananmunat jääkaapissa, niin varmasti säilyy paremmin ja kauemmin.

On tutkittu että  säilyvyyden kannalta on sama onko munat huoneelämmössä vai jääkaapissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tunne sinä saatanan ämmä kanssa vaan leipälapio perseeseesi jos samaistumisesi ja myötätuntosi Minun kokemiani vääryyksiä kohtaan on tuota tasoa. Sinun kaltaisesi epäsosiaaliset psykopaatit kuuluisivat vankilaan. Käytin Tokmannia esimerkkinä, koska näitä paskamunia en ole muualla myynnissä nähnyt. T. Ap

Hyi mikä yökötys olet. Ethän vaan äiti? Munat päätyivät oikeaan osoitteeseen, mätiä kun olivat. ohis

Vierailija

Suosittelen lämpimästi yhteydenottoa ko. firmaan, vaikka todistusaineistoa ei enää olisi. Koska jos on totta niin vakava juttu, varmasti haluavat tutkia asian.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako halpismunia, vaan luomumunia. Vähemmän mutta parempaa sanonta pätee tässä...

Kysymys ei ole vain kanojen oloista, vaan siitä mitä ne syövät ja miten se vaikuttaa munien ravintoainepitoisuuteen ja terveellisyyteen. Luomumunat ovat keltaisia ja raikkaita, ja ne muut... yöh... en kutsuisi niitä muniksi vaan joksikin epämääräiseksi tehotuotetuksi tekoruoaksi.

Itse en käytä edes leipomiseen tavallisia munia.

Mitä sitten kuvittelet että ne tavalliset syö? Kerrotko jonkun esimerkin miten ihan oikeasti poikkeaa? Jos luomut syö luomuviljaa vs. Tavalliset tavallista, niin en kyllä usko että munan makuun asti vaikuttaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat