Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin ihan kamalia asioita kaveristani...Auttakaa!

Vierailija

Kaverini mies kuulema polttaa kannabista (myös muitakin aineita) ja tämä kaverini taas kuulema huoraa pitkin kyliä... Heillä on yhteinen muksu (kohta 2v)

Tiedän kyllä,että kaverini aina juo tämän miehensä kanssa mutta, en iki päivänä odottanut heistä tollaista! Kaikki nämä kuultu toiselta kaverilta... Kyllä tämä vaikuttaa olevansa tosissaan ja on vähän uskottavan oloinen... Mutta en tiedä mitä tekisin? Olen huolissani kaveristani ja tästä kaikesta.. Miten voin auttaa heitä parhaiten?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

1. Kiellät huumeet ja alkoholin molemmilta.

2. Toteat kaverillesi, että nyt loppuu huoraaminen kylillä.

Kaksi viisasta neuvoa, joista on varmasti apua sinulle ja heille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tuppaa puhumaan juoruista totuutena.. Muista se. Ajattele itse ja purematta ei kannata niellä.

Lööpeissä on totuus, aina niitä ei kannata edes lukea vaan olettaa vaan niin hyvä tulee! Kukaanhan ei suomessa kateellisena koskaan ole puhunut pikkasen asian vierestä.

Vierailija

Huhujen perusteellahan on hyvä alkaa puuttumaan toisten tekemisiin...

Esim lasulla...

Jutteleppa kaverille ihan aluksi, sitten vasta tulet tänne miettimään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
1. Kiellät huumeet ja alkoholin molemmilta.

Kaksi viisasta neuvoa, joista on varmasti apua sinulle ja heille.

Ei se nyt noin helppoa voi olla, etenkin jos tällä miehellä on aineiden käyttöä.. Mä en vaan voi uskoa tätä todeksi ;(

Vierailija

Nythän teit jo tärkeimmän, eli huutelit asiasta internetin keskustelupalstalla. Muuta tuskin voit enää tehdä, kuin toivoa parasta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkaako naisen nimi E:llä? Kuulostaa niin kovin tutulta tarinalta ja lapsen ikäkin täsmää

En viitsi täällä sen nimeä sanoa.

Asiahan ei minulle kuulu mutta...

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Ap.n huoraamisen lopettaminen tähän auttaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nythän teit jo tärkeimmän, eli huutelit asiasta internetin keskustelupalstalla. Muuta tuskin voit enää tehdä, kuin toivoa parasta. 

Enpä sen nimeä täällä huudellut!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat