luullaan lesboksi?
Tuntuu välillä että ihmiset ympärilläni luulee minua lesboksi. Nämä ihmiset ei kuulu minun läiheisiin ihmisiin, mutta näen heitä usein. Esim: työkaverit. Ja siis tämä luulo on tullut siitä, kun he kyselevät minulta semmoisia kysymyksiä mitä voisi kysyä lesbolta ja jos he puhuvat miehistä, jään heidän jutuista tavallaan ulkopuolelle koska minun mielipidettä ei kysytä.
Ja toinen syy voi ehkä olla se, että en itse jaa heidän kanssaan omia mies asioita, esim. He eivät tiedä kenen kanssa olen seurustellut, harrastanut seksiä,olenko edes harrastanut seksiä, jne... mutta he "jakavat" omat kokemuksensa avoimesti. Ja siis en tunne heidän seurassaan tarvetta jakaa omia kokemuksia, eikä ne heille mielestäni kuulu.
Olen ihan normaalisti pukeutuva Nainen, meikkaan siististi, laitan tukkaa ja ihan perus naisellinen. Niin haluaisin vain tietää, että mikä minusta tekee lesbohtavan??
Kommentit (26)
20 osuit asian ytimeen! Ehkä ne keitä ei ole tällä tavalla "epäilty"ei ymmärrä samalla tavalla asiaa?
Ap
Marimekon raitapaitako tekee lesboksi? Eivaan Ap jos et ole lesbo, niin mitä väliä mitä muut ajattelevat? Taas toisaalta huono puoli on siinä jos miehetkin näin luulevat, voi nimittäin silloin potentiaalisia kumppani ehdokkaita kävellä ohi!
Vierailija kirjoitti:
lepakko olet.
Vierailija kirjoitti:
Marimekon raitapaitako tekee lesboksi? Eivaan Ap jos et ole lesbo, niin mitä väliä mitä muut ajattelevat? Taas toisaalta huono puoli on siinä jos miehetkin näin luulevat, voi nimittäin silloin potentiaalisia kumppani ehdokkaita kävellä ohi!
En minä niin sanonut. Mutta aikanaan kun itse käytin, oli vähän väliä lepakot kimpussa.
Käytätkö Marimekon raitapaitaa?