luullaan lesboksi?

lesboko?

Tuntuu välillä että ihmiset ympärilläni luulee minua lesboksi. Nämä ihmiset ei kuulu minun läiheisiin ihmisiin, mutta näen heitä usein. Esim: työkaverit. Ja siis tämä luulo on tullut siitä, kun he kyselevät minulta semmoisia kysymyksiä mitä voisi kysyä lesbolta ja jos he puhuvat miehistä, jään heidän jutuista tavallaan ulkopuolelle koska minun mielipidettä ei kysytä.

Ja toinen syy voi ehkä olla se, että en itse jaa heidän kanssaan omia mies asioita, esim. He eivät tiedä kenen kanssa olen seurustellut, harrastanut seksiä,olenko edes harrastanut seksiä, jne... mutta he "jakavat" omat kokemuksensa avoimesti. Ja siis en tunne heidän seurassaan tarvetta jakaa omia kokemuksia, eikä ne heille mielestäni kuulu.

Olen ihan normaalisti pukeutuva Nainen, meikkaan siististi, laitan tukkaa ja ihan perus naisellinen. Niin haluaisin vain tietää, että mikä minusta tekee lesbohtavan??

Sivut

Kommentit (26)

lesboko?

Ja siis unohtui tuosta,että en koe itseäni lesboksi, kaikki suhteet miehien kanssa, enkä ole koskaan ollut naisen kanssa seksuaalisessa mielessä.
AP

Vierailija

No onhan puolet lesboista yleensä ihan normaaleja naisellisia naisia ja toinen puoli sitten niitä "miehekkäämpiä" ja "lesbon näköisiä". Esimerkiksi Saara Aalto + puolisonsa. Enpä silti osaa sanoa, miksi työkaverisi näin päättelevät.

Vierailija

Mulla on sama!! Mullakin pitkät hiukset, suht paljon meikkiä, normaali tyyli. Luulen, että se on silmistä kiinni. Mulle on sanottu, että omistan ystävällisen, syvän ja "porautuvan" katseen.

Vierailija

Jospa olet hyvin omatoiminen? Osa naisistahan ei osaa tehdä mitään "miesten töitä" vaan esittää tai onkin hyvin avuttomia ja aloitteettomia.

Vierailija

Joskus maanantaina kävelet töissä vaikean näköisesti ja kun joku kysyy mikä on? Sanot että sait koko viikonlopun kalua joka reikään ja paikat on vielä hellänä. Problem solved!

Vierailija

Mitenköhän paljon tuosta on omassa päässäsi? Minä olin ihan varma, että kaikki tajusivat minun olevan lesbo, kun mielestäni juuri kohtelivat minua kuin lesboa (eivät kyselleet miesjutuista jne), mutta nyt kun tungen kaapista ulos, kaikki ovat yllättyneitä, jopa järkyttyneitä.

Vierailija

Ei siinä olisi mitään häpeällistä jos olisin lesbo, mutta kai itse tietäisin jos näin olisi? Rakastan seksiä miesten kanssa! Enkä voisi kuvitella itseäni rakastelemassa toista naista. Ja ei en ole pihtari, en vain puhu työkavereiden kanssa seksi elämästäni.
AP

Vierailija

Ja siis kysymykset ovat esitetty siten että aivan kuin en olisi koskaan ollut miehen kanssa, vaan nimenomaa makaisin naisten kanssa?! Ja esim.

Kun oli työpaikalla juhlat n. Vuosi sitten, eräs kollega sanoi että minä tuskin tulisin mekko päällä? Miksi en menisi, juhla kutsussakin luki että pukukoodi naisilla on mekko. Ja sitäpaitsi rakastan mekkoja!

Vierailija

10: Jos et halua itse korjata asiaa kertomalla miesjutuistasi, niin olet tiesi valinnut.

Viittaan nyt esim. tähän: jos he puhuvat miehistä, jään heidän jutuista tavallaan ulkopuolelle koska minun mielipidettä ei kysytä.

Osaat kai sinä itsekin tuoda mielipiteesi esille ilman kysymyksiä, vai etkö? On sinulla varmasti ollut tilaisuuksia kommentoida johonkin esim. sanomalla "jep, mun kokemukset on aika samanlaisia". Jos aina pidät laastaria suusi edessä kun joku puhuu yhtään mitään seurustelusta, etkä osaa edes korjata toisen oletuksia, kun he kysyvät sinulta noita 'lesbokysymyksiä' (mitä lie ne ovatkaan), niin en ymmärrä, miksi asia vaivaa sinua.

Vierailija

Ja joo olen kyllä omatoiminen, mutta sekin riippuu asiasta, esim. Ikean kalusteet osaan kasata itse, mutta en minä mitään auton renkaita osaa itse vaihdella. Kyllähän joka nainen osaa jotain itse tehdä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat