Olen hindu, kysymyksiä?

Ishwari

Niin?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Perjantaina näin viisi jumalaa baarin ulkopuolella. Kauhistuin ja juoksin äkkiä taksille. Taksissa takapeilistä vilahti Devi, jolloin tajusin etten olekaan sekaisin sinisestä pilleristä. 

Nyt kuljen kaduilla usein säikähdellen, sillä jumalilla on ruuhka-aika juuri silloin kun pääsen töistä.

-Ap

Vierailija

Syön lihaa vain silloin kun Hanuman sallii ja täyden kuun aikaan pystyn syömään jäniksen käpäliä yhdessä sukulaisteni kanssa. Muuten olen kasvissyöjä. Meillä on paljon juhlia, sillä jumalia on monia. 

Pääsemme naimisiin kun käymme naapurissa.

-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi parempi uskonto, kuin mikään muu? Perustele miksi valitsit juuri hinduismin.

Hindulaisuutta ei voi valita, hinduksi pitää syntyä. Wannabee-hindut on erikseen, harekrishnat ja mitä niitä on.

Vierailija

Hinduismi on mukava uskonto, sillä saan päättää aikalailla itse mitä jumalia kunnioitan tai muistelen juuri milläkin hetkellä. Se on ns. mielikuvitusrikas uskonto ja vaatii avarakatseisuutta. En sano, etteikö muut uskonnot olisi yhtä hyviä. Muissa kunnioitetaan yhtä Jumalaa, jota voisi luonnehtia meidän Brahmaksi. Oikeastaan välillä rukoilenkin muiden uskontojen jumalia, vaikkei kaikki hindut niitä tunnustaisikaan. Maailma on värikäs, mutta emme kykene näkemään kaikkia sävyjä.

-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi parempi uskonto, kuin mikään muu? Perustele miksi valitsit juuri hinduismin.

Hindulaisuutta ei voi valita, hinduksi pitää syntyä. Wannabee-hindut on erikseen, harekrishnat ja mitä niitä on.

Vahva epäilys että ap olisi oikeasti hindu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uskotko Allahiin, mitä mieltä olet muslimeista?

Allahista vähän jo vastasinkin tuolla ylempänä. Muslimit on ihmisiä siinä missä muutkin. Hyvyyteen pyrkivillä muslimeilla on hyvä karma, mutta terroristien uskon syntyvän torakoiksi seuraavassa elämässään ja heidän tiensä olevan pitkä ja kivinen. 

-Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat