Vihaan sitä kun joku istuu viereen bussissa
Kommentit (49)
Vain kaksi sanaa: Finnish nightmares.
Pitäskö sun hommata oikeita ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa liikkua omin jaloin, silloin ei ole niin läski kun joukko- tai yksityisliikennettä käyttävät.
Niin kuin että kävellä yli kymmenen kilometrin matka, joka kahdella bussillakin (odotusaikoineen) mennään, klo kuudeksi töihin aamulla? Hetkinen, pitäiskö liukkailla lähteä jo n. puol neljältä liikeelle? Ja sama tietenkin kotiin päin mentäessä? Morjensta vaan läskifoobikolle, susta ei ole aikoihin mitään kuulunutkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa ja tämä tapahtuu joka päivä :(
"Ahdistunut" lumihiutale "vihaa". Ylisanoja. Miten kuvailet sitten kun oikeasti ahdistaa ja vihaat?
Vierailija kirjoitti:
19, viereesi istuja kertonee jotain sinusta. :D
En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta jotain sinusta taas kertoo se, ettet ilmiselvää sarkasmia halua tunnistaa...
AP, miksi et hanki pyörää? Toimivan, hyvän pyörän saa halvalla.
Itselläni työmatka 11km, pyöräilen kesät ja talvet. Eikä ole ruuhkaa eikä haisevia kanssaihmisiä liian lähellä, koskaan. Ja olen superhyvässä kunnossa, kaiken lisäksi. Enää en suostuisi bussiin tai autoon.
Mene terapiaan.
Mielummin yksityiselle ja ei kelakorvattavaan.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Silloin harvoin, kun joudun bussia käyttämään, tulee viereeni poikkeuksetta esim. isokokoinen, tupakalta haiseva ja likainen äijä, joka tönii käsillään ja yskii koko ajan, runsaan ylipainoinen, hikinen, niiskuttava ja virtsalle löyhkäävä ikäneito kolmen suuren kassinsa kera tai ylilaudan jonne huudattaen musaa, uikuttaen samalla murrosiän angstiaan puhelimessa jollekin samankaltaiselleen.
Miksi ei koskaan viereiselle paikalle voi istahtaa hyväntuoksuinen ja kaunis nuori nainen suloinen hymy huulillaan?
Sellaiset vihaa sua ja sun vikinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Silloin harvoin, kun joudun bussia käyttämään, tulee viereeni poikkeuksetta esim. isokokoinen, tupakalta haiseva ja likainen äijä, joka tönii käsillään ja yskii koko ajan, runsaan ylipainoinen, hikinen, niiskuttava ja virtsalle löyhkäävä ikäneito kolmen suuren kassinsa kera tai ylilaudan jonne huudattaen musaa, uikuttaen samalla murrosiän angstiaan puhelimessa jollekin samankaltaiselleen.
Miksi ei koskaan viereiselle paikalle voi istahtaa hyväntuoksuinen ja kaunis nuori nainen suloinen hymy huulillaan?
Sellaiset vihaa sua ja sun vikinää.
Murrosiän angstia.
Vierailija kirjoitti:
Käypä joskus istumassa bussissa vaikkapa Intiassa. Voi olla, ettei Suomen "vieressä" tunnukaan enää yhtään ahdistavalta.
Tai ihan vaan Keski-Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni työmatka 11km, pyöräilen kesät ja talvet. Eikä ole ruuhkaa eikä haisevia kanssaihmisiä liian lähellä, koskaan. Ja olen superhyvässä kunnossa, kaiken lisäksi. Enää en suostuisi bussiin tai autoon.
Tässä nyt herää kysymys, että miksi oikeastaan haluat pitkän elämän, kun et edes siedä muita ihmisiä. Se on yleensä merkki siitä, ettei oikein siedä itseäänkään. En ole koskaan vielä tavannut onnellista ihmisvihaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ahdistavampaa on se, jos viereen istuja ei osaa arvioida ahterinsa kokoa ja istuu puoliksi syliisi.
Niin tai li skaa läskit reitensä tiukasti sun reiteen kiinni. YÄK!
Hahhah, En minä vaan. Pakkasilmoilla oikein käperryn vieressä istujan lämpimään kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Käypä joskus istumassa bussissa vaikkapa Intiassa. Voi olla, ettei Suomen "vieressä" tunnukaan enää yhtään ahdistavalta.
Miten tämä liittyy asiaan? Itse en henk.koht. aio koskaan matkustaa Intiaan. En myöskään Japaniin, ennen kuin lopettavat valaiden ja delfiinien lahtaamisen. Intian syistä tuskin tarvitsee kertoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt herää kysymys, että miksi oikeastaan haluat pitkän elämän, kun et edes siedä muita ihmisiä. Se on yleensä merkki siitä, ettei oikein siedä itseäänkään. En ole koskaan vielä tavannut onnellista ihmisvihaajaa.
Se että ihminen viihtyy yksin eikä halua hinkata kehoaan muihin, ei tarkoita että hän olisi ihmisvihaaja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, nyt vedät johtopäätöksiä ihan mutulla jametsään menee.
Asetuin ap:n asemaan ja esitin perusteluja, jotka olisivat juuri hänelle relevantteja. Itse en sanottavasti järsi kummastakaan asiasta, ruuhkasta tai haisevista kanssaihmisistä, väkijoukoissa liikkuessani. Ymmärsin, että juuri ap:lle ne olivat ongelma.
Apn mentaliteetti on kuin suomalainen identiteetti pähkinänkuoressa. Ajatteles jos se viereen istuva olisi vielä lihava ihminen. Saisit varmaan kuukauden traumat ja unihäiriöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei kannata mennä ikkunapaikalle, koska silloin ei voi valita kuka tulee viereen. Itse istun käytäväpaikalle ja jos joku haluaa tulla siihen, nousen ylös että HÄN pääsee ikkunapaikalle ja istun itse takaisin käytäväpaikalle.
Olet yksi rasittavampia ihmistyyppejä, joita tiedän.
Mikäs tässä sinua niin rasittaa? Kannattaisiko vähän höllätä pipoa ja olla rasittumatta tällaisista..
19, viereesi istuja kertonee jotain sinusta. :D