Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan sitä kun joku istuu viereen bussissa

Vierailija
30.11.2015 |

Ahdistaa ja tämä tapahtuu joka päivä :(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, miksi et hanki pyörää? Toimivan, hyvän pyörän saa halvalla.

Itselläni työmatka 11km, pyöräilen kesät ja talvet. Eikä ole ruuhkaa eikä haisevia kanssaihmisiä liian lähellä, koskaan. Ja olen superhyvässä kunnossa, kaiken lisäksi. Enää en suostuisi bussiin tai autoon.

Tässä nyt herää kysymys, että miksi oikeastaan haluat pitkän elämän, kun et edes siedä muita ihmisiä. Se on yleensä merkki siitä, ettei oikein siedä itseäänkään. En ole koskaan vielä tavannut onnellista ihmisvihaajaa.

Se että ihminen viihtyy yksin eikä halua hinkata kehoaan muihin, ei tarkoita että hän olisi ihmisvihaaja..

Enpä ole koskaan nähnyt, miten vieraat ihmiset hinkkaavat toisiaan bussimatkoilla? Oletteko te suomalaiset oikeasti näin kosketusarkoja? Maailmalla niin miehet kuin naisetkin halaavat lähes päivittäin toisiaan. Lähinnä tietenkin ystävät ja tuttavat. Ankeita olette :D

Vierailija
42/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ana voit ottaa taksin. Hintaero johtuu juuri siitä, että julkista käyttävät muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bussissa on kaksi tyhjää penkkiä, menen ikkunapaikalle ja laitan repun viereiselle penkille, niin saa olla rauhassa. Ikinä ei tule kukaan viereen, jos vain muualla on istumapaikkoja. Täysissä ruuhka-ajan busseissa tämä ei päde. Muuten toimii aina.

Vierailija
44/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ana voit ottaa taksin. Hintaero johtuu juuri siitä, että julkista käyttävät muutkin.

Hintaero johtuu siitä, että julkista liikennettä tuetaan verorahoilla!!!

Vierailija
45/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni työmatka 11km, pyöräilen kesät ja talvet. Eikä ole ruuhkaa eikä haisevia kanssaihmisiä liian lähellä, koskaan. Ja olen superhyvässä kunnossa, kaiken lisäksi. Enää en suostuisi bussiin tai autoon.

Tässä nyt herää kysymys, että miksi oikeastaan haluat pitkän elämän, kun et edes siedä muita ihmisiä. Se on yleensä merkki siitä, ettei oikein siedä itseäänkään. En ole koskaan vielä tavannut onnellista ihmisvihaajaa.

Öh, nyt vedät johtopäätöksiä ihan mutulla jametsään menee.

Asetuin ap:n asemaan ja esitin perusteluja, jotka olisivat juuri hänelle relevantteja. Itse en sanottavasti järsi kummastakaan asiasta, ruuhkasta tai haisevista kanssaihmisistä, väkijoukoissa liikkuessani. Ymmärsin, että juuri ap:lle ne olivat ongelma.

Enhän minä nyt ihan tosissani. Ajattelin vain, ettei noin vajakin aloitus ansaitse mitään parempaa. Siis mielestäni älyvapaata valittaa, että BUSSISSA matkustaa muitakin ihmisiä.

Vierailija
46/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypä joskus istumassa bussissa vaikkapa Intiassa. Voi olla, ettei Suomen "vieressä" tunnukaan enää yhtään ahdistavalta.

Ei tarvitse mennä kuin Roomassa ruuhkametroon. Meininki samanlaista kuin Japanissa, missä myös sullotaan ihmisiä metroihin. Ei tarvitse edes pitää mistään kaiteista kiinni kun ollaan kuin sillit purkissa. Kätevää. :D

Vierailija
47/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, nyt vedät johtopäätöksiä ihan mutulla jametsään menee.

Asetuin ap:n asemaan ja esitin perusteluja, jotka olisivat juuri hänelle relevantteja. Itse en sanottavasti järsi kummastakaan asiasta, ruuhkasta tai haisevista kanssaihmisistä, väkijoukoissa liikkuessani. Ymmärsin, että juuri ap:lle ne olivat ongelma.

Enhän minä nyt ihan tosissani. Ajattelin vain, ettei noin vajakin aloitus ansaitse mitään parempaa. Siis mielestäni älyvapaata valittaa, että BUSSISSA matkustaa muitakin ihmisiä.

Mutta kun ne tulevat viereen, vaikka olis tyhjääkin.

Vierailija
48/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkaisissa julkisissa kulkuvälineissä viihtyvät myös naisten kourijat ja ahdistelijat. Siinä myös yksi syy, miksi ei kannata mennä ikkunapaikalle. Ja miksi seistessä kannattaa asettaa selkä vasten penkkiä tai seinää.

Vierailija
49/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen toimittaja seurasi kerran vanhaa pariskuntaa junassa, joka matkasi Rovaniemeltä Helsinkiin. Pariskunta ei vaihtanut yhtä ainoata sanaa koko matkan aikana. Ei voinut käsittää, enkä voi minäkään. Toivottavasti mulle ei käy ikinä noin, että suhde olisi noin kyynistä.