Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan sitä kun joku istuu viereen bussissa

Vierailija
30.11.2015 |

Ahdistaa ja tämä tapahtuu joka päivä :(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydessä bussissa ei haittaa, melkein tyhjässä kyllä.

Vierailija
2/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä joskus istumassa bussissa vaikkapa Intiassa. Voi olla, ettei Suomen "vieressä" tunnukaan enää yhtään ahdistavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi on joukkoliikenneväline. Deal with it.

Vierailija
4/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi syy miksi kannattaa ajaa omalla autolla.

Vierailija
5/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä seisomapaikalle.

Vierailija
6/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muu kuin ostaa oma auto. Siinä voi määritellä ihan itse viereentulijat. 

Kas kun joukkoliikennevälineissä voi istua vapaalle paikalle kysymättä ahdistaako kenties.... 

Vierailija
8/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypä joskus istumassa bussissa vaikkapa Intiassa. Voi olla, ettei Suomen "vieressä" tunnukaan enää yhtään ahdistavalta.

Olen kokenut kehitysmaan täyden junan, tuntui yhtä ahdistavalta. Ap

Vierailija
9/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu itse ensin jonkun viereen, saat valita vierustoverin tai seiso.

Vierailija
10/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa liikkua omin jaloin, silloin ei ole niin läski kun joukko- tai yksityisliikennettä käyttävät.

Vierailija
11/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta muu kuin ostaa oma auto. Siinä voi määritellä ihan itse viereentulijat. 

Kas kun joukkoliikennevälineissä voi istua vapaalle paikalle kysymättä ahdistaako kenties.... 

Mulla ei ole ajokorttia tai rahaaaaaaaa. Ap

Vierailija
13/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ahdistavampaa on se, jos viereen istuja ei osaa arvioida ahterinsa kokoa ja istuu puoliksi syliisi.

Vierailija
14/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.

Olen tyytyväinen, jos vieressä istuja ei koske minuun ja istuu omalla penkillään.

Kaameinta on, jos viereen istuu jalat harallaan oleva mies, joka nojaa minuun selatessaan matkapuhelintaan tai paksu nainen, jonka kyynärpää uppoaa minuun.

Jos joudun istumaan jonkun viereen, niin en todellakaan koske tai nojaa häneen. 

Osa ihmisistä haluaa jostain käsittämättömästä syystä koskettaa myös vieraita ihmisiä. Pidän tilannetta kamalana.

Siirryn bussissa, jos viereeni ahtautuu joku tönijä tai yskijä.

Vierailija
15/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi syy miksi kannattaa ajaa omalla autolla.

Eikä ole! Oma auto on liian epäekologinen ja kallis. Ap

Vierailija
16/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata mennä ikkunapaikalle, koska silloin ei voi valita kuka tulee viereen. Itse istun käytäväpaikalle ja jos joku haluaa tulla siihen, nousen ylös että HÄN pääsee ikkunapaikalle ja istun itse takaisin käytäväpaikalle.

Vierailija
17/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on kivaa, jos joku istuu viereen ja alkaa jutella! Ahdistaa istua yksin hiljaisessa liikennevälineessä. Mielikuvitus alkaa laukkaa ja pelottaa.

Vierailija
18/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun Ap. kannattaa harkita siirtymistä taksin käyttäjäksi. - Sori, mutta minun on hieman vaikea ymmärtää, mitä vihattavaa on siinä, että joku istuu hetkeksi viereen. -Ymmärtäsin paremmin, jos tuo   istuja jotenkin häiritsisi, mutta kyllä meistä "viereen istujista" haluaa ihan vain istua. - Suomessa ei ole hirveästi edes tapana alkaa juttelemaan vieraiden kanssa, joten yleensä saa istua ihan rauhassa. Itseäni inhottaa enempi se, että viereinen istuinpaikka tukitaan ruuhkautuvassa bussissa esimerkiksi käsilaukulla, niin että istumaan haluaja joutuu huomauttamaan asiasta. - Toki itse  yritän kysyä usein ennen kuin istun jotenkin seuraavasti: "anteeksi onko tässä vapaa?" , Mainittu tapani osoittaa vain että olen luultavasti sokea, koska verraten monta kummastunutta ja hölmistynyttä ilmettä olen saanut tämään jälkeen, jotka ovat ikäänkuin kysyneet, että etkö muka itse näe...?  Tai kai tajuut, että siinä on mun pikkulaukun paikka.

Vierailija
19/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Silloin harvoin, kun joudun bussia käyttämään, tulee viereeni poikkeuksetta esim. isokokoinen, tupakalta haiseva ja likainen äijä, joka tönii käsillään ja yskii koko ajan, runsaan ylipainoinen, hikinen, niiskuttava ja virtsalle löyhkäävä ikäneito kolmen suuren kassinsa kera tai ylilaudan jonne huudattaen musaa, uikuttaen samalla murrosiän angstiaan puhelimessa jollekin samankaltaiselleen.

Miksi ei koskaan viereiselle paikalle voi istahtaa hyväntuoksuinen ja kaunis nuori nainen suloinen hymy huulillaan?

Vierailija
20/49 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei kannata mennä ikkunapaikalle, koska silloin ei voi valita kuka tulee viereen. Itse istun käytäväpaikalle ja jos joku haluaa tulla siihen, nousen ylös että HÄN pääsee ikkunapaikalle ja istun itse takaisin käytäväpaikalle.

Olet yksi rasittavampia ihmistyyppejä, joita tiedän.