Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyttään naapurin naista

Vierailija

Olen päivät kotona (teen töitä), kuten hänkin, ikkunastani näkyy hänen pihalle. Mielenkiinnosta seurailen puuhiaan samalla kun teen töitäni. Näen että naisen luona käy useampi mies, eri päivinä. Mies tulee ovesta, ovat sisällä tunnin tai jotain, sitten tulevan tupakalle yhdessä. Mies saattaa olla kalsareissa, joskus vain pyyhe päällä, ehkä tulee saunasta? Nainenkin usein vain aamutakissa tms. Vaikuttaisi siltä että paneskelevat. Jännä, kun on monta miestä ja eri päivinä tulevat. Tulee mieleen ottaako rahaa siitä? Ramppaa tupakalla sen verran paljon, että tarvinnee rahaa..

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen päivät kotona (teen töitä), kuten hänkin, ikkunastani näkyy hänen pihalle. Mielenkiinnosta seurailen puuhiaan samalla kun teen töitäni. Näen että naisen luona käy useampi mies, eri päivinä. Mies tulee ovesta, ovat sisällä tunnin tai jotain, sitten tulevan tupakalle yhdessä. Mies saattaa olla kalsareissa, joskus vain pyyhe päällä, ehkä tulee saunasta? Nainenkin usein vain aamutakissa tms. Vaikuttaisi siltä että paneskelevat. Jännä, kun on monta miestä ja eri päivinä tulevat. Tulee mieleen ottaako rahaa siitä? Ramppaa tupakalla sen verran paljon, että tarvinnee rahaa..

Se on hieroja tai psykoterapeutti.

Vierailija

No munkaan mielestä mikään tuossa ei viittaa seksiin. Ehkä liikaa lämmitetty asunto, saunominen ym. syyt vähälle vaatetukselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei sulla ap kovin paljoa duunia ole, kun tuon kaiken ehdit rekisteröidä...
Mulla on sopivasti duunia :) Tuon rekisteröinti ei paljoa vaadi kaltaiseltani älyköltä. Vilkaisu ikkunasta silloin tällöin. ap

Ok, olen siis toistaiseksi ainoa joka epäilee että siellä pannaan ja panemisen jälkeen peseydytään. Jatkan tarkkailua. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se on hieroja tai psykoterapeutti.

Hieroja on mahdollinen. Psykoterapeutti jos on, niin lennän perseelleni.. ap

Vierailija

En ole kyllä kuullut, että hierojan pitäisi peseytyä asiakkaan läsnäollessa ja aamutakissa sen jälkeen kulkea...

Oikea hieroja

No toi nyt on ihan selvä juttu. Kyllä jotkut ovat naiiveja. Voikin noi ton alan naikkoset voisi käräyttää jollekin veroviranomaoselle. Saisivat maksaa veronsa " työstään" niinkuin kaikki muutkin joutuu maksamaan.

Vierailija

Joo kyllä noita maksullisia naisia suomestakin löytyy aika paljon, eli eiköhän siellä tapahdu just sitä itseään :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä noita maksullisia naisia suomestakin löytyy aika paljon, eli eiköhän siellä tapahdu just sitä itseään :D

Paskaa? XD :D ei viddu mage!

Vierailija

Mulla oli taannoin avopuolisona seksuaaliterapeutti, vähän samanlaista touhua silläkin. Tietenkin viran ulkopuolella.

Vierailija

Onhan niitä ilmaisiakin huoria. Joku täälläkin palstalla kehunut tavanneensa miehen netissä ja parin tunnin päästä jo panemassa. Ehkä sillä on tällainen tapa.  

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat