Olen skeptikko ja kohtasin eilen yliluonnollisen ilmiön.
Olin eilen yöllä yksin kotona ja heräsin siihen, kun joku avaa makuuhuoneeni kaapin ovia. Laitoin valot päälle ja en nähnyt ketään missään, mutta kaapin ovet olivat auki. Ajattelin, että kyseessä on sattuma ja yritin saada uudestaan unta. Sitten kuulin, kun keittiössä avattiin kaapin ovia. Menin katsomaan, mutta en nähnyt ketään. Lähdin autoon pakoon ja soitin aviomiehelleni, että tulee äkkiä kotiin. Menimme yhdessä kotiin ja huomasimme, että jonkun kissa nukkuu sängyssämme. En tiedä miten ja koska oli päässyt meille sisään. Meinasin oikeasti saada paskahalvauksen kissan takia. Onko teille muille käynyt koskaan näin?
Kommentit (18)
Onneksi siellä oli kissa. Ajattele, jos ei mitään olisi löytynyt..
Vierailija kirjoitti:
redardi
Anteeksi mikä?
Missä miehesi oli? Baarissa? Pikkujouluissa? Mitä teitte kissalle?
Vierailija kirjoitti:
Kissa ei osaa avata kaapinovia, ainakaan yläkaapien.
Kyllä meidän kissa vaan osaa. Topz- puikot on harva se aamu vessan lattialla levällään, vaikka niitä säilytetään vessan yläkaapissa.. Sanomattakin selvää, että kyseiset puikot on meidän kissan paras leikki..=))
Kyllä kissat ovat supernaturaaleja!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kissasta, omat kissani kyllä osaavat.
Epäiletkö, että kissa oli joku yliluonnollinen, vai ihan tavallinen kissa?
Kissalla oli vain ovela juoni, että pääsisi valtaamaan sänkysi. :3
Totta kai kissa osaa avata ovia. Kynsillään näppärästi.
Onkohan tämä juttu nyt tosi?
Minä en ole toisaalta ole skeptikko yliluonnollisen suhteen, koska koen asioita... Mutta niistä ei yleensä jaeta kokemuksia tällaisilla palstoilla...
Jos kuitenkin tosi juttu, niin oletteko asuneet talossa pitkään? Onko se vanha? Tuollainen ei ole hyvä merkki. Kertoo aggressiivisuudesta. Kehottaisin ottamaan kodin siunauksen.
Mihinkään meedioon en luottaisi asian selvittämisessä. Mainospalstojen meedioihin ei kannata luottaa. He rahastavat ihmisten herkkäuskoisuudella. Vain harvalla on aito kyky ja juuri he eivät julkisesti kyvystään puhu tai rahasta... Meedioiden suhteen kannattaa pysyä hyvin varuillaan. Jos otatte kotiinne sellaisen, saattaa olla vaara, että portti "pahaan" vain voimistuu.
En väitä todellakaan, että yliluonnolliset kokemukset ovat pahasta, mutta niiden suhteen kannattaa olla kuitenkin varovainen. Suosittelen siis mieluiten kirkon tekemää kodin siunasta.
Mutta keksityltä kirjoitukselta tämä kyllä vaikuttaa, sorry ;-)
Kyllä kirjoitus on tosi. Kissa oli karannut parin korttelin päässä olevasta talosta, onneksi kissa pääsi takaisin omaan kotiinsa ja näin pian vielä. Olin oikeasti tosi paniikissa, kun kaapin ovet aukesivat yht'äkkiä itsestään ja mieskin oli viettämässä pikkujoulua. Koen olevani realisti ja skeptikko, mutta nyt pelkäsin jotain tuntematonta... Alitajunta teki minulle tepposet. Ap.
Tontut ovat jo liikkeellä. Kävi katsomassa oletko ollut kiltisti, onko kaapit järjestyksessä. Tonttu tuli kissan kyydillä, mutta koska ovat arkoja olentoja ehti hän piiloutua katseilta.