Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esteettisestä hampaidenhoidosta tietäjät voi! Mitä mun hampaille voisi tehdä (kuva)

Vierailija
29.11.2015 |

http://aijaa.com/CXMfIl

Tuossa kuva hampaistani. Tiedän että ainakin valkaisua kaipaavat. Mutta mitä mahdollisuutta minulla olisi tehdä tuolle aivan kammottavalle pikkuhampaalle joka on vielä vinosti tuossa etuhampaat vieressä? Itsetuntoni on sen takia ihan nollissa. Budjettini on aika pieni enkä yhtään tiedä mitä tuollainen tulisi maksamaan.. Paljoonko minun kannattaisi varata? Oikomishoitoa tuskin tuohon tehtäisiin, kun kyse on vain yhdestä hampaasta. Joku muu hoito? Kohtalotovereita? Hammaslääkäreitä? Auttakaa hammasrumilusta 😔

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös yläpeukku AP:n hampaille. Ovat mielestäni todella nätit, kuten myös hymykin. Jos jotakin haluat tehdä, niin sitten vaalennus ammattilaisella. M36

Vierailija
22/27 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin rehellisesti sanoa, että katsoin nuo kuvat, enkä yhtään tajunnu että mitä noille muka pitäisi tehdä...

Hyvät hampaat on, tavalliset :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla ylempänä kyseli että miksi en pese hampaitani.. Pesen kyllä, puunaan jopa ehkä vähän liikaakin , mutta hampaani ovat silti aina olleet kellertävät. Mulla on aika paljon myös paikkoja, pelottaa että se vaikuttaa siihen etten voisi tehdä valkaisua :/

Tuo pikkuhammas on tosiaan häirinnyt mua jo kauan, on vino ja kääntynyt ns sisäänpäin. Sen takia joskus tietystä kulmasta katsottuna näyttää niinkuin minulla olisi lohjennut osa hampaasta tai puuttuisi hammas suusta. Jostain syystä olen saanut ihan kamalan päähänpinttymän siitä, että hampaiden pitäisi olla suorat. Tuntuu, että aina kun katsoo vaikkapa tv:tä kaikilla ihmisillä on valkoiset ja suorat hampaat. Hampaiden merkitystä muutenkin korostetaan tosi paljon. Kiitos kuitenkin kaikille ketkä kehuista hampaitani :) taidan kuitenkin varata ajan johonkin laminaatti konsultaatioon.

-ap

Vierailija
24/27 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaan kuuluu kaikki maksut. Hinnat vaihtelevat 550 - 650 e välillä, kannattaa vertailla hintoja asemien välillä. Osa tekee kuorikot itse ja ne saadaan paikalleen jo parin tunnin päästä. Osa teettää ne hammaslabroissa ja valmistuvat muutaman päivän päästä ja väliajalle laitetaan tilapäiset kuorikot, myös itse valmistavat laittavat väliaikaiset kuorikot, jos haluaa välillä käydä jossain asioilla niin ei tarvitse häpeillä hampaitaan.

Mulla oli upeat hampaat omasta takaa ja niitä kehuttiin paljon, mutta refluksitauti syövytti hampaita pilalle, joihinkin oli pakko laitattaa kuorikot. Maksaa mutta ei voi mitään, mikään ei ole ilmaista paitsi hengittäminen (onko sekään kauaa jos keksivät hengitysveron).

Vierailija
25/27 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lähetettä psykoterapiaan, ongelma on korviesi välissä, ei suussasi.

Vierailija
26/27 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi 25! :) tosi ikävä tuo refluksitauti :( mutta tuo hintatieto auttaa jo paljon, tiedänpähän ainakin alkaa säästämään. Olen tällähetkellä opiskelija, eikä ole kyllä yhtäkkiä noin isoon rahareikään, mutta pikkuhiljaa.

Hampaiden valkaisusta kyselen vielä, onko kenelläkään kokemuksia?

Vierailija
27/27 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

traskausfetissimies kirjoitti:

Tämän takia naisia ei juuri näy varakkaiden listoilla. Tai jos näkyy niin rahat on pääsääntöisesti peritty. 

Ei hajuakaan mitä tuollainen maksaisi, mutta jos sanotaan vaikka 2000 € niin sijoittamalla senkin niin, että tuotto-odote olisi pitkässä juoksussa keskimäärin 10% per annum niin korkoa korolle periaatteella saat siitä huomattavasti enemmän hyötyä kymmenen vuoden sisällä kuin uusista hampaista. Esim. Fortum antaa tämän hetken kurssiin n. 9% osinkotuoton pelkästään (olettamana, että osinko tulee pysymään viime vuoden tasolla (missä se tulee pysymään koska kassa pullistelee käteistä eikä ostettavaa ole)). 

Ja kuitenkin miehet nykyään parinmuodostuksessa hakevat niitä "täydellisiä" naisia, joilla on hampaat, hiukset, tissit, perse ja naama kohdillaan. Mitäs sitten jos/kun ei ookkaa voittanu geenilotossa? Pitäis keskittyä tekeen omaisuutta ja tottua elämään yksin, tai sitte jos onnistuu oleen tarpeeks rikas, niin ostaa itselleen kumppanin? Hyötyjä on monenlaisia, rahaa ei saa tungettua käärinliinoihin.

Nojoo, jos haussa on joku oman elämänsä eskoeerikäinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi