lopetin psyykelääkkeet puoli vuotta sitten

Vierailija

Ja nyt on paljon parempi olo. Lääkeet tekivät vihamieliseksi ja ärtyneeksi. Sairaus ei edelläänkään ole parantunut, mutta olo on kaikenkaikkiaan parempi.

Kommentit (8)

Vierailija

Mun äiti lopettaa psyykelääkkeiden ottamisen monta kertaa vuodessa kuin seinään. Siis kertalaakista. Nyt hänellä alkaa olla tämän takia mittavia kudosvaurioita sisäelimissä. Ei sairaudentuntoa niin lopputulos on tämä. Sydän ja maksa ovat ilmeisesti pahiten vaurioituneet.

Vierailija

Hyvä :)
Itse olin 5v ilman.
Sitten koitti eräs trauma, josta en päässyt yli. Se siis pitkittyi. Tuli masennus ja itsetuhoisia ajatuksia. Nyt lääkityksellä ainakin 6kk.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun äiti lopettaa psyykelääkkeiden ottamisen monta kertaa vuodessa kuin seinään. Siis kertalaakista. Nyt hänellä alkaa olla tämän takia mittavia kudosvaurioita sisäelimissä. Ei sairaudentuntoa niin lopputulos on tämä. Sydän ja maksa ovat ilmeisesti pahiten vaurioituneet.

Miten psyykelääkkeiden lopettaminen voi aiheuttaa kudosvaurioita sisäelimiin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti lopettaa psyykelääkkeiden ottamisen monta kertaa vuodessa kuin seinään. Siis kertalaakista. Nyt hänellä alkaa olla tämän takia mittavia kudosvaurioita sisäelimissä. Ei sairaudentuntoa niin lopputulos on tämä. Sydän ja maksa ovat ilmeisesti pahiten vaurioituneet.

Miten psyykelääkkeiden lopettaminen voi aiheuttaa kudosvaurioita sisäelimiin?


En osaa sanoa tarkemmin että miten mutta näin sanoi äitiäni hoitanut psykiatri viimeksi hoitoneuvottelussa, kun on ajan saatossa tullut sisäelimiin häikkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti lopettaa psyykelääkkeiden ottamisen monta kertaa vuodessa kuin seinään. Siis kertalaakista. Nyt hänellä alkaa olla tämän takia mittavia kudosvaurioita sisäelimissä. Ei sairaudentuntoa niin lopputulos on tämä. Sydän ja maksa ovat ilmeisesti pahiten vaurioituneet.

Miten psyykelääkkeiden lopettaminen voi aiheuttaa kudosvaurioita sisäelimiin?


En osaa sanoa tarkemmin että miten mutta näin sanoi äitiäni hoitanut psykiatri viimeksi hoitoneuvottelussa, kun on ajan saatossa tullut sisäelimiin häikkää.

Eikös maksa kärsi noista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap., mihin sairauteen söit ja mitä lääkkeitä?

miksi kysyt? sairautta en ehkä kerro, mutta söin mm venlafaksiinia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat