Mitä tekisit, jos kohtaisit elämäsi suuren rakkauden

Vierailija

kun olet naimisissa? Seuraisitko sydäntäsi vai toimisitko järjellä? Vaikuttaisiko lapset ratkaisuun?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Minä ajattelin järjellä. Valitettavasti. Nyt nuorimmainen lapsista muutti kotoa ja meillä ei ole enää mitään muuta yhteistä kuin omaisuus. :( Olisi pitänyt uskaltaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin että miksi olen mennyt naimisiin ihmisen kanssa joka ei ole elämäni rakkaus. Sen jälkeen jatkaisin kuin ennenkin.

Elämänkokemuksen myötä saattaa huomata, että 20-vuotiaana valittu puoliso ei keski-iässä jaakaan samoja arvoja ja kiinnostuksen kohteita.

Vierailija

No en mä pystyisi sanomaan sitä onko se elämäni suuri rakkaus ennen kuin aikaa on riittävästi kulunut.
Eikä sekään että itse hullaantuisi takaa mitään toisen tunteista.
Joten järjellä varmaan. Jos oma mies rakastaisi minua todella ja olisi hyvä mies, niin se riittää.
Jos taas jotain olisi suhteessa pielessä niin miettisin siltä kantilta olenko ennemmin vaikka yksin.
Sen oman miehen kun luulisi tuntevan jo oikeasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Erosin puolisosta ja päivääkään en ole katunut.

Miksi tätä yläpeukutetaan, kun yleensä Av:lla ollaan sitä mieltä, että lasten takia täytyy aina pysyä yhdessä???

Vierailija

En voisi tehdä mitään, koska pelkän yhden kohtaamisen perusteella en voisi tietää kenenkään olevan minulle tärkeä ihminen, ja toiseen kohtaamiseen ei olisi syytä.

Vierailija

Mistä tietää että on kohdannut elämänsä rakkauden? Minä en ainakaan siihen pysty heti kohta. Toinen täytyy tuntea jo aika hyvin, että voi sanoa noin. Hetken ihastus ei todellakaan ole elämän rakkaus. Hetken huuma haihtuu samalla tavalla kuin se vakituinen parisuhde johon ei ole enää saatu kipinää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat