Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lihava nainen saada ikinä miestä?

Vierailija
29.11.2015 |

-

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs, jos on 165cm ja 110kg?

Haluaisin kysyä, että millainen olo sulla on noissa mitoissa? En kysy pahalla ja varmasti voit löytää miehen. Ajattelin vaan, että mitä terveysongelmia ja itsetunto-ongelmia yli 100kg tulee tuossa pituudessa. Olen melko samanpituinen itse ja minun on vaikea kuvitella miltä tuo tuntuu.

Ei ole mitään terveysongelmia. Itsetunto nyt on paskana ollut jo pienestä lapsesta lähtien, on kiusattu aina.

Vierailija
42/45 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs, jos on 165cm ja 110kg?

Haluaisin kysyä, että millainen olo sulla on noissa mitoissa? En kysy pahalla ja varmasti voit löytää miehen. Ajattelin vaan, että mitä terveysongelmia ja itsetunto-ongelmia yli 100kg tulee tuossa pituudessa. Olen melko samanpituinen itse ja minun on vaikea kuvitella miltä tuo tuntuu.

Ei ole mitään terveysongelmia. Itsetunto nyt on paskana ollut jo pienestä lapsesta lähtien, on kiusattu aina.

Kiitos vastauksestasi. Hyvä ettet kärsi terveysongelmista, varmasti tiedät että niitä todennäköisesti tulee, en halua saarnata tai pahoittaa mieltäsi. Ikävää, että olet tullut kiusatuksi. Paino ei kuitenkaan ole mikään mittari sille, kuinka hyvä seurustelukumppani ihminen on. Eli varmasti voit löytää miehen, jos luonteesi on miellyttävä. Mietin sitä, että voiko huono itsetunto vaikuttaa siihen, että syö liikaa? Minulla on meinaan sellainen ongelma, että kun voin huonosti ja koen itseni huonoksi, että en syö mitään ja laihdun liikaa. Ehkä toimii kumpaankin suuntaan? Mutta meni ehkä off topiciksi, anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä miehiä sitten on?

Missä niitä miehiä nyt yleensä on.

Eli ei missään.

Niitä on siellä, missä miehet yleensä ovat eli töissä, netissä, harrastuksissa, kaupungilla, baareissa, ruokakaupoissa eli joka paikassa.

Vierailija
44/45 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
45/45 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170cm ja 85kg

Voi kulta, tuohan on lievää ylipainoa vain.