Voiko lihava nainen saada ikinä miestä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi saada jos on rahaa. Saihan Mervikin Matin.
Ei ole hirveästi rahaa, opiskelija kun olen.
-Ap
Painosi ja pituutesi? Tai kuva naisesta jolla on samanlainen vartalo, mitä sinulla.
Joka päivä näkee Suomessa satoja lihavia naisia, joilla on mies
Mitä vikaa lihavissa naisissa on,sitä paitsi ne on iloisia,ja hyviä rakastelemaan.
Eihän Suomessa muita olekaan kuin lihavia
Jos sovitte persoonienne osalta yhteen, niin kyllä. Tosin varaudu siihen, että mies laittaa sinut pakkolaihdutuskuurille.
Itsellä oli aika lukemattomat kerrat kipeä peppu miehen vyön jäljiltä ennen kuin alkoi mennä jakeluun, että ne syöpöttelyt kannattaa ihan oikeasti jättää sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi saada. Harva tämän maan naisista on oikeasti lihava.
Ei tarvitse olla 200kg ollakseen "oikeasti lihava". Tuo on minusta suoranaista itsekusetusta. Yli 25 bmi omaava ihminen on oikeasti lihava, eli ylipainoinen. Yli 100 kg on taas jo sairaalloisen lihava. Ei ole terve tapa katsoa ongelmaa sinulla, mutta ilmeisesti se helpottaa omaa oloasi? Tosin voi olla sen takia vaikea nähdä vaivaa terveemmän elämän ja olon eteen kun "ei tää mun 120kg ole edes mitään oikeaa läskiä."
Vierailija kirjoitti:
170cm ja 85kg
Aivan varmasti saat miehen, et ole liian lihava.
Eikös Suomessa n. kolmasosa ole lihavia ja melkein puolet ylipainoisia. Tottakai voi saada, koska niin monella lihavalla on mies.
Vierailija kirjoitti:
Entäs, jos on 165cm ja 110kg?
Luulen, että tuttuni on suunnilleen kokoisesi ja hänellä on vain hieman pullukka aviomies.
Eikö kyselijä ole koskaan nähnyt telkkarista esim Satuhäitä? Niissähän useimmat morsmaikut on melkoisen pullakoita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kyselijä ole koskaan nähnyt telkkarista esim Satuhäitä? Niissähän useimmat morsmaikut on melkoisen pullakoita.
En ole nähnyt.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä miehiä sitten on?
Missä niitä miehiä nyt yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä miehiä sitten on?
Missä niitä miehiä nyt yleensä on.
Eli ei missään.
No mä oon saanut. Olin pulleroinen kun tapasin lasteni isän, kelpasin. Olin (ja olen edelleen) läski kun eron jälkeen törmäsin nykyiseeni. Ja ihan hänen aloitteestaan meille syntyi suhde. Ja ihana suhde onkin. Rakkaus onn jotain ihan muuta kuin läskeihin tai niiden puutteisiin tuijottamista.
Vierailija kirjoitti:
Entäs, jos on 165cm ja 110kg?
Haluaisin kysyä, että millainen olo sulla on noissa mitoissa? En kysy pahalla ja varmasti voit löytää miehen. Ajattelin vaan, että mitä terveysongelmia ja itsetunto-ongelmia yli 100kg tulee tuossa pituudessa. Olen melko samanpituinen itse ja minun on vaikea kuvitella miltä tuo tuntuu.
Ei ole hirveästi rahaa, opiskelija kun olen.