Miehet, flirttaatteko koskaan naisille joiden kanssa ette haluaisi seksiä?

Vierailija

Mutta flirttailette vaan huvikseen ?

Kommentit (12)

Vierailija

Riippuu mitä tarkoittat flirttailulla. Onko pelkkä mukavien juttelu tai vitsailu flirttailua, onko hymyily flirttailua? Mitä on flirttailu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, joskus. Lähinnä siksi että saa omatutoa pönkitettyä ja harjoiteltua naisille valehtelua ja lirkuttelua.

Se on itsetunto eikä omatunto. Toinen näistä kolkuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No  esimerkiksi vaikka selkeä silmäpeli, hymyily. 

Voi jeesus, hymyily on nyt jo flirttiä? Ja mitä on "selkeä silmäpeli"? Katsoo jotakuta päin?

Vierailija

Viesti 5 oli ap, ja vastauksena tuolle kysyjälle, ja tarkennus että en nyt laskisi hymyilyä yksistään :D mutta muun sellaisen lisänä.

Vierailija

Minusta on ainakin mukava ns. flirttailla sellaisten naisten kanssa joiden en usko saavan aivan ylen änkensä huomiota muutoin. Se tulee ikäänkuin luonnostaan, tahdon piristää niiden päivää. Lol, kuulostipa itserakkaalta, mutta en siis pidä itseäni minään lahjana maailman naisille. Usein he vaikuttavat pitävänkin siitä. Kuten vaikka "mummot"... molemmat varmaan tietää, ettei siinä kovin tosissaan olla, mutta joku sopiva heitto tuo hymyn molempien naamalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No  esimerkiksi vaikka selkeä silmäpeli, hymyily. 

Voi jeesus, hymyily on nyt jo flirttiä? Ja mitä on "selkeä silmäpeli"? Katsoo jotakuta päin?

Täällä yritetään taas esittää tyhmää. Kyllä jokainen tajuaa, mitä eroa on ystävällisellä hymyllä ja flirttihymyllä. Tai tavallisella katseella, joka viestii, että "kas, siinä on nainen" ja flirttikatseella, joka kulkee pitkin vartaloa ja viestii että "kas, siinäpä vasta pantava nainen".

Tai kai jotkut tunneälyn täydellisestä puutteesta kärsivät saattavat olla erottamattakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta flirttailette vaan huvikseen ?

flirttailua? no en mä nyt tiedä. minusta se on enemmän manipulointia. en mä niitä nimittäin halua, enkä tee mitään mikä tuntuisi hänestä väärältä mutta hyvin hyvin lievä flirtti tekee sen, että mua on helppo lähestyä..

sitä kuulee asioita mitä en normaalisti kuulisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat