Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hoikka mies saada pullean naisen?

Vierailija
29.11.2015 |

Olen itse aika urheilullinen, mutta kiinnostaa pääasiassa pullukat. Sanotaanko että alle 70-kiloisista en yksinkertaisesti syty.
Mistä timmi mies saisi pullukan? Opiskelen yliopistossa ja täällä tuntuu että kaikki naiset ovat fitness-intoilijoita tai sitten laihaläskejä, pullukoita näkyy jonkun verran kampuksella, mutta esim. opiskelijabileissä harvemmin. Auttakaa mammat miestä hädässä :(

M24

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti saat. Kokeile vaikka nettitreffailua.

Vierailija
2/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeammin koulutetut ovat keskimäärin hoikempia. Metsästät väärillä vesillä. Onnea oman BBW:n metsästykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti nähnyt nuoria hoikkia miehiä pullukoiden kanssa joten tuskin on suuri ongelma onnistua.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
4/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus pitkä ketju, jossa oli pullukoita naisia, jotka piti hoikista miehistä. Varmasti saat.

Vierailija
5/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän semmoinen ketju löytyy... Voisko joku auttaa

Nainen 34.

kiitos

Vierailija
6/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Pidän hoikista miehistä.

T. pullea nainen

Vierailija
7/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi lihavan naisen. Eihän läski ole seksikästä tai kaunista.

t.sinkkumies

Vierailija
8/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei luulisi olevan ongelmia, läskejä suurin osa naisista. Harvinaista, että nainen on hoikka ja hyvässä kunnossa. Ei tarvitse olla edes mikään fitness-pissis.

Vierailija
9/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi lihavan naisen. Eihän läski ole seksikästä tai kaunista.

t.sinkkumies

Naisten parhaat osat on läskiä... siis niillä joilla ei ole implantteja siellä sun täällä.

Vierailija
10/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiheliinimiehet evät ole kovinkaan kysyttyä seuraa, eikä myöskään lihavat naiset. Monestihan juurikin noita pareja näkee, missä mies on tikku ja nainen rehevämpi. Ovat samalla tasolla ulkonäöllisesti.

Vierailija
11/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei luulisi olevan ongelmia, läskejä suurin osa naisista. Harvinaista, että nainen on hoikka ja hyvässä kunnossa. Ei tarvitse olla edes mikään fitness-pissis.

Ja läskejä miehiä on vielä enemmän, koska suurin osa ylipainoisista on miehiä. 

Vierailija
12/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nuo "varmasti saat". Hyvin muodostuneet pulleat naiset ovat melko haluttuja eikä sellaista todellakaan voi luvata kaikille. Itsekin aikanaan onnittelin itseäni kun huomasin pitäväni vähän pyöreämmistä naisista ja ajattelin, että nythän apajat aukeaa kun muut miehet tykkää laihoista. Mutta niin vain useimmilla pyöreillä naisilla seuraa riittää....

Vierailija
13/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huonosti käy niin kyllä.

Eräs miespuolinen kaverini oli niin luuseri että päätyi yhteen pullukan naisen kanssa vaikka itse on hoikka.

Vierailija
14/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihto se mun eksäki mut sotanorsuun anteeks vaan nainen on yli 100kg wtf?!

Tästä päättelin että luonteeni täytyy olla täyttä paskaa ja ton sotanorsun täyttä kultaa. 

Noh ei voi minkää... 

Vierailija
15/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168cm 95 kg ja haluan hoikkia miehiä. Täydellinen on sellainen 190cm 80kg :) Seuraa on riittänyt (siis panokaverina haluan näitä, en vakavampia suhteita perusta fyysiseen ulkomuotoon).

Vierailija
16/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että sinulla olisi hyvätkin mahdollisuudet. Sinun täytyy vain lähestyä reippaasti näitä "pullukoita:"  Voisin jopa kuvitella, että olisivat ihastuneita huomiostasi.

Itse painan 80 kg, miesystäväni vajaa 60 kg, molemmat ollaan 170 cm pitkiä.

Kuriositeetti vielä: miesystäväni on minua 16 v nuorempi. Ollaan oltu yhdessä yli 8 v.

Eli olen kai sitten pullukka puuma.

Itselläni kaksi aikuista lasta ensimmäisestä avioliitostani. Nykyisen kanssa vain tavataan niin sovittaessa. Asutaan omillamme.

Joten ei kun vaan ennakkoluulottomasti tekemään tuttavuutta!

Vierailija
17/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa opintopaikkaa yliopistosta lähihoitajakouluun. Siellä on ainakin oman kokemuksen pohjalta selvästi enemmän pullukoita ja lisäksi kyseessä on tosi naisvaltainen ala, eli naiset suorastaan kilpailevat huomiostasi.

Vierailija
18/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko nätit kasvot .

Olen pirtsakka luonteeltani ja rentoa seuraa ja helpolla saisin miesseuraa. Mutta olen naimisissa ja uskollista tyyppiä vaikka olen tuota uskollisuuttakin ruvennut miettimään. Ehkä antaudun eräälle varatulle miehelle vielä joskus kun molemmilla vaikuttaa olevan vetoa toisiimme.

Niin olen lihavahko. Ei näytä haittaavan.ehkä kuitenkin kasvot ja yleinen olemus vetävät miehiä tykö. Enpä sitten tiedä.

Vierailija
19/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tältäkin palstalta löydy siiderivalaita joka lähtöön.

Vierailija
20/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ensin hoikkia ja heti kun löytävät miehen, niin alkavat pyöristymään. Parisuhde lihottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi