Voiko hoikka mies saada pullean naisen?
Olen itse aika urheilullinen, mutta kiinnostaa pääasiassa pullukat. Sanotaanko että alle 70-kiloisista en yksinkertaisesti syty.
Mistä timmi mies saisi pullukan? Opiskelen yliopistossa ja täällä tuntuu että kaikki naiset ovat fitness-intoilijoita tai sitten laihaläskejä, pullukoita näkyy jonkun verran kampuksella, mutta esim. opiskelijabileissä harvemmin. Auttakaa mammat miestä hädässä :(
M24
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ensin hoikkia ja heti kun löytävät miehen, niin alkavat pyöristymään. Parisuhde lihottaa.
Älä toki yleistä. Itselläni parisuhde laihdutti
Hoikka mies on paljon parempi kuin isokokoinen. Saa olla vähän mahaa, kunhan on muuten hoikka. Tykkään myös, että mies on lyhyt. Itseäni hieman lyhyempi, samanpituinen tai hieman pidempi on paras. Mielellään myös itseäni vanhempi.
Nainen 28 v, 170 cm ja 74 kg
Itselläni on tuo sama ongelma. En tosin ole hoikka vaan normaalipainoinen (175/70). Olen ujo, ystäviä ei ole niin montaa ja baarissa käyn harvoin. Eilen kyllä kävin stadin Amarillossa ja näin viisi lihavaa muijas, mutra ei ollut pokkaa tehdä tuttavuutta kun olivat kavereidensa kanssa, yhden kanssa oli jo joku jätkä. En muutenkaan ole sellainen, että uskaltaisin tuntemattomia lähteä jututtamaan. Teininä olin kyllä yhden 162/72 tytön kanssa, mutta oli liian laiha makuuni, ei kauniit kasvot. Ei tyylitajua, yksinkertainen. Puhui vielä laihduttamisesta eikä oikein suostunut pitämään tiukkoja paitoja. Nyt olen opiskelija, eipä ole oikein lihavia naisia/tyttöjä näkynyt koulussani. Yksi on ihan ok kasvoiltaan, mutta hyvin lievästi pullea, lyhyt, on varattu ja tupakoi. Myös liian rempseä ja sosiaalinen makuuni. Liian pienet vatsamakkaratkin.
M20