Jes, enää muutama päivä siihen kun 100 000 työpaikkaa aukeaa
En malta melkein odottaa. Mitähän sieltä löytyy?
Kommentit (57)
Enää muutama päivä siihen kun sinäkin saat alkaa aktivoitumaan oikeasti ja ottaa itse vastuuta elämästäsi. Pelkkä hakemusten lähettely ja märinä ei enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Enää muutama päivä siihen kun sinäkin saat alkaa aktivoitumaan oikeasti ja ottaa itse vastuuta elämästäsi. Pelkkä hakemusten lähettely ja märinä ei enää riitä.
Olen tässä ollut aktiivinen jo vaikka kuinka pitkään. Harmi että moni työnantaja ei osaa maksaa palkkaa, siksi en ole ottanut vastaan vapaina olleita paikkoja. Siksi minäkin innolla odotan näitä uusia töitä missä tienaan sen verran etten enää tarvitse asumistukea.
Ihan kyllä jännittää jo. Täytyy varmaan yöllä kahdeltatoista olla valmiina koneen ääressä, että ehtii nappaamaan parhaat päältä. Tuleeko ne Valtioneuvoston sivuille, vai minne?
EIkö ole mahtavaa, pääsette kaikki töihin. <3
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo tarkoittaa mitä? Murtautumista työpaikoille? Yrittäjien vainoamista ja uhkailua jos ei palkkaa vai mitä?
Siis tosi ihanaa. Nyt onni ja autuus aukeaa. Ihmiset pärjää omillaan kun saavat työpaikan ja palkan millä pärjää ensi vuonna.
Eihän teitä tyhmiä kukaan palkkaa edes ilmaiseksi.
Orpollehan piti ne hakemukset osoittaa?
Ja persujen lupausten mukaisesti nelostie laitetaan kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Ihan kyllä jännittää jo. Täytyy varmaan yöllä kahdeltatoista olla valmiina koneen ääressä, että ehtii nappaamaan parhaat päältä. Tuleeko ne Valtioneuvoston sivuille, vai minne?
valtioneuvosto.fi/orpontyopaikat
joks pensa maksaa euron litra?
ja sähkö viisi centtiä per kwh?
https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/
Nyt on 17 313 tarjolla jo. Jos nuo täyttyisivät niin tulisi uusia tarjolle koska niiden määrä ei ole vakio vaan noista syntyvä kulutuskyky auttaisi taloutta. Sitähän eivät vassut tajua kun eivät tiedä etteivät työpaikat ole puolueen keskuskomitean suunnitelijoiden sanelemia vapaassa markkinataloudessa.
Vierailija kirjoitti:
https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/
Nyt on 17 313 tarjolla jo. Jos nuo täyttyisivät niin tulisi uusia tarjolle koska niiden määrä ei ole vakio vaan noista syntyvä kulutuskyky auttaisi taloutta. Sitähän eivät vassut tajua kun eivät tiedä etteivät työpaikat ole puolueen keskuskomitean suunnitelijoiden sanelemia vapaassa markkinataloudessa.
Puheet vaan oli muuta, sano vaan suoraan että tyhjää louskutti koko nykyhallitus, kansa tajuaa hyvin että koko oikeisto sumutti kansaa linsiin sen minkä pystyi!
Vierailija kirjoitti:
joks pensa maksaa euron litra?
ja sähkö viisi centtiä per kwh?
Mikäs Vassu-Veijo siellä ölisee? Miten te jaksatte ulista näitä samoja itse keksimiänne fraaseja päivästä toiseen?
nyt on jo 50000 paikkaa tarjolla. eikö niistä mikään kelvannut sinulle?
Purra on menettänyt ainakin kaksi lasta vatsaansa. Onko se kylmettänyt?
Vierailija kirjoitti:
Orpollehan piti ne hakemukset osoittaa?
Kyllä, kotiosoitteeseen mieluiten. Kahtena kappaleena.
Julkaistaanko ne jo uudenvuoden päivänä vai vasta tiistaina 2.1? Nopeimmat saavat varmaan napata parhaat päältä?