Onko seksiviestittely teidän mielestä pettämistä?

RoseRuusu

Niin onko??
Sisältäen alastonkuvia yms??

Kommentit (13)

Vierailija

Minä mietin samaa Tinderin kohdalla. Olen sinkku, joten en tiedä miten itse suhtautuisin jos puoliso olisi Tinderissä, mutta eräs ystäväni (naimisissa) sanoo sen olevan ok. Jos mies vaikka haluaa tutustua uusiin ihmisiin. Outoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä mietin samaa Tinderin kohdalla. Olen sinkku, joten en tiedä miten itse suhtautuisin jos puoliso olisi Tinderissä, mutta eräs ystäväni (naimisissa) sanoo sen olevan ok. Jos mies vaikka haluaa tutustua uusiin ihmisiin. Outoa.

Tinderissä ei kyllä mielestäni tutustuta uusiin ihmisiin vaan haetaan seuraa...

Vierailija

Tästä sainkin hyvän provon aiheen. Odottelen muutaman päivän että tämä ketju on ehtinyt unohtua ja sitten isken.

RÖllipeikkonen

Vierailija

Ainakin minun kirjoissani se olisi pettämistä. Eiköhän ne seksihommelit hoideta sen oman kumppanin kanssa ja jos on tarve vaihdella limoja tai seksiviestitellä jonkun muun kanssa niin silloinhan siitä suhteesta puuttuu jotain eikä se toimi niinkuin pitäisi.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Jos miehesi mielestä on ok, että viestittelisit toiselle miehelle netissä, ja voisit sen hänelle kertoa avoimesti, niin sitten se ei ole pettämistä. Samoin hyväksyisit sen, että oma miehesi seksiviestittelisi muille naisille.

Kannattaa aina ajatella, miltä itsestä tuntuisi, jos oma kumppani tekisi selän takana jotain tällaista, silloin on helppo vetää raja, mikä on pettämistä ja mikä ei.

Vierailija

Taidatte olla aika nuoria. Nykyinen seksin ylikyllästämä sukupolvi ei taida enää tietää moraalista ja pidättäytyvyydestä mitään.

Vierailija

Mä olen näköjään joku poikkeus, kun mun mielestä ei. Mun mielestä pettämistä on vain fyysinen seksi. Sitten ilman fyysistä seksiä pettämistä on viestittely tunteiden kera. Siis niin, että selvästi on ihastunut ja miettii jo eroa, mutta ei kerro siitä kumppanille.
Seksiviestittelyssä yleensä kyseessä on vain flirttailu ja seksi ilman fyysistä aktia. Ei mun mielestä kovin paha.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat