Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko hoikka mies saada pullean naisen?

Vierailija

Olen itse aika urheilullinen, mutta kiinnostaa pääasiassa pullukat. Sanotaanko että alle 70-kiloisista en yksinkertaisesti syty.
Mistä timmi mies saisi pullukan? Opiskelen yliopistossa ja täällä tuntuu että kaikki naiset ovat fitness-intoilijoita tai sitten laihaläskejä, pullukoita näkyy jonkun verran kampuksella, mutta esim. opiskelijabileissä harvemmin. Auttakaa mammat miestä hädässä :(

M24

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Korkeammin koulutetut ovat keskimäärin hoikempia. Metsästät väärillä vesillä. Onnea oman BBW:n metsästykseen!

Vierailija

Olen monesti nähnyt nuoria hoikkia miehiä pullukoiden kanssa joten tuskin on suuri ongelma onnistua.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Suomessa ei luulisi olevan ongelmia, läskejä suurin osa naisista. Harvinaista, että nainen on hoikka ja hyvässä kunnossa. Ei tarvitse olla edes mikään fitness-pissis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan haluaisi lihavan naisen. Eihän läski ole seksikästä tai kaunista.
t.sinkkumies

Naisten parhaat osat on läskiä... siis niillä joilla ei ole implantteja siellä sun täällä.

Vierailija

Laiheliinimiehet evät ole kovinkaan kysyttyä seuraa, eikä myöskään lihavat naiset. Monestihan juurikin noita pareja näkee, missä mies on tikku ja nainen rehevämpi. Ovat samalla tasolla ulkonäöllisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei luulisi olevan ongelmia, läskejä suurin osa naisista. Harvinaista, että nainen on hoikka ja hyvässä kunnossa. Ei tarvitse olla edes mikään fitness-pissis.

Ja läskejä miehiä on vielä enemmän, koska suurin osa ylipainoisista on miehiä. 

Vierailija

Naurattaa nuo "varmasti saat". Hyvin muodostuneet pulleat naiset ovat melko haluttuja eikä sellaista todellakaan voi luvata kaikille. Itsekin aikanaan onnittelin itseäni kun huomasin pitäväni vähän pyöreämmistä naisista ja ajattelin, että nythän apajat aukeaa kun muut miehet tykkää laihoista. Mutta niin vain useimmilla pyöreillä naisilla seuraa riittää....

Virva Kattu

Jos huonosti käy niin kyllä.

Eräs miespuolinen kaverini oli niin luuseri että päätyi yhteen pullukan naisen kanssa vaikka itse on hoikka.

Vierailija

vaihto se mun eksäki mut sotanorsuun anteeks vaan nainen on yli 100kg wtf?!
Tästä päättelin että luonteeni täytyy olla täyttä paskaa ja ton sotanorsun täyttä kultaa. 
Noh ei voi minkää... 

Vierailija

Mä olen 168cm 95 kg ja haluan hoikkia miehiä. Täydellinen on sellainen 190cm 80kg :) Seuraa on riittänyt (siis panokaverina haluan näitä, en vakavampia suhteita perusta fyysiseen ulkomuotoon).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat